Η τελευταία πασαρέλα της Ζιζέλ – Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στην πανέμορφη Βραζιλιάνα [εικόνες]
21 χρόνια μετά κρεμάει τα ψηλοτάκουνα της με μια συγκλονιστική πασαρέλα!
Ήδη 34 ετών, το πιο καλοπληρωμένο μοντέλο στον κόσμο άνοιξε και έκλεισε το ντεφιλέ του οίκου μόδας Colcci κατά την τρίτη ημέρα της εβδομάδας μόδας που διεξάγεται στη βραζιλιάνικη μεγαλούπολη.
Η αίθουσα ήταν γεμάτη. Στην πρώτη σειρά κάθονταν οι γονείς της, οι αδελφές της και ο σύζυγός της, αστέρας του αμερικανικού ποδοσφαίρου Τομ Μπράντι με τον οποίο έχουν δύο παιδιά, τη Βίβιαν και τον Μπέντζαμιν.
Μετά την επίδειξη της καλοκαιρινής συλλογής για το 2016 της Colcci, ήρθε η σειρά του αποχαιρετισμού: ένα “μπουκέτο” από μοντέλα εμφανίστηκε φορώντας τζιν παντελόνια και λευκά μπλουζάκια που είχαν τυπωμένα στο μπροστινό μέρος μια φωτογραφία της Gisele.
Η διάσημη καλλονή πήγε κοντά τους, με ένα πλατύ χαμόγελο και τα μακριά χρυσά μαλλιά της να ανεμίζουν. Χαιρέτισε, πόζαρε για τους φωτογράφους, αγκάλιασε τα άλλα μοντέλα. Στη συνέχεια επέστρεψε χωρίς να μπορεί πλέον να συγκρατήσει τη συγκίνησή της.
Έφυγε από τη σκηνή σκουπίζοντας τα δάκρυά της, ενώ το κοινό χειροκροτούσε όρθιο.
«Νιώθω ευγνωμοσύνη που είχα την ευκαιρία στα 14 μου χρόνια να ξεκινήσω όλα αυτά. Σήμερα, 20 χρόνια μετά, είναι προνόμιο να κάνω την τελευταία μου επίδειξη με δική μου πρωτοβουλία και να συνεχίζω να εργάζομαι σε άλλους τομείς της βιομηχανίας» (μόδας), είχε γράψει νωρίτερα η Ζιζέλ στη σελίδα της στο Facebook.
Γερμανικής καταγωγής, ξανθιά, με ύψος 1,80 μ. και αθλητικό σώμα, η εκρηκτική Βραζιλιάνα «ανακαλύφθηκε» το 1994 στη γενέτειρά της, τη Χοριζοντίνα, μια κοινότητα της πολιτείας Ρίο Γκράντε ντο Σουλ, στο νότιο άκρο της Βραζιλίας.
Η εργασία της το 2014 τής απέφερε, σύμφωνα με το Forbes, 47 εκατομμύρια δολάρια και της επέτρεψε να παραμείνει το πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο για όγδοη συνεχή χρονιά.
Η Ζιζέλ φόρεσε τις ακριβές συλλογές των οίκων Victoria Secret, Chanel, Carolina Herrera, Valentino, Versace και Louis Vuitton, μεταξύ άλλων. Πρόσφατα υπέγραψε συμβόλαιο με την αμερικανική εταιρία αθλητικών ενδυμάτων Under Armour έναντι περισσοτέρων από 25 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το Forbes.
Επιχειρηματίας, εγκαινίασε το 2011 τη δική της σειρά εσωρούχων, “Gisele Bundchen Intimates”, και σκοπεύει να ανοίξει στο εξής δικά της καταστήματα.