ΔΕΗ: Πώς χάνονται οι ρυθμίσεις των οφειλών


Χιλιάδες καταναλωτές της ΔΕΗ κινδυνεύουν να βρεθούν στο… σκοτάδι καθώς χάνουν τη ρύθμι­ση των 36 δόσεων!

Καλούνται να αντιμετωπί­σουν ένα πρωτοφανές α­λαλούμ στην προσπάθειά τους να ρυθμίσουν τις ο­φειλές τους για να αποτρέψουν ενδε­χόμενη διακοπή του ρεύματος στο σπίτι τους ή να κάνουν επανασύνδεση σε περίπτωση που τους έχει κοπεί η ηλεκτροδότηση λόγω συσσωρευμέ­νων απλήρωτων λογαριασμών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τις τε­λευταίες μέρες του Οκτωβρίου συνέρρεε πλήθος κόσμου στα κατα­στήματα της ΔΕΗ για να προβεί σε διακανονισμό καθώς έληγε η προ­θεσμία που είχε δώσει η εταιρεία, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το αδιαχώρητο και να ταλαιπωρηθούν χιλιάδες συμπολίτες μας αλλά και οι εργαζόμενοι.

Πολλοί όμως από τους πολίτες που προσήλθαν στα γκισέ και υπέστησαν αυτήν την πρωτοφανή ταλαιπωρία έ­φυγαν τελικά απογοητευμένοι κα­θώς διαπίστωσαν ότι για διάφορους λόγους δεν μπορούσαν να μπουν στη ρύθμιση ή είχαν χάσει την προη­γούμενη ρύθμισή τους.

Με δυο λόγια αποδεικνύεται ότι το πρόγραμμα το οποίο η ΔΕΗ λάνσαρε στις αρχές Απριλίου και το διαφήμιζε με όλους τους τρόπους σαν ένα φιλο­λαϊκό μέτρο, που θα ανακούφιζε χι­λιάδες φτωχά ή μη προνομιούχα νοι­κοκυριά, τελικά είναι «άπιαστο» όνει­ρο για πολλά από αυτά.

Με βάση την πρόσφατη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΗ, δόθηκε εκ νέου παράταση μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2016.

Οι πελάτες οι οποίοι επιθυμούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα κατά τόπους Καταστήματα, και το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00).

Σύμφωνα με το Πρόγραμμα:

• Όλοι οι πελάτες μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σε 36 μηνιαίες δόσεις, χωρίς προκαταβολή

• Η καταβολή της 1ης δόσης πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού

• Η ελάχιστη μηνιαία δόση ορίζεται στα 10€

• Στη ρύθμιση αυτή έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν και οι πελάτες που έχουν ήδη διακανονίσει τις οφειλές τους πριν την 01.04.2016

• Πελάτες που προσέρχονται για ρύθμιση των οφειλών τους μετά από διακοπή της ηλεκτροδότησής τους:

α) έχουν δυνατότητα να ενταχθούν στο παραπάνω πρόγραμμα των 36 δόσεων, εφόσον δεν έχουν παραβιάσει το μετρητή τους

β) οφείλουν να καταβάλουν άμεσα το 15% της οφειλής και το υπόλοιπο θα εξοφλείται σε 12 μηνιαίες δόσεις, εφόσον έχουν παραβιάσει το μετρητή τους.

• Πελάτες με ρευματοκλοπή, εξαιρούνται του Προγράμματος και σύμφωνα με τον Κανονισμό Διακανονισμών, οφείλουν να καταβάλλουν άμεσα το 50% της οφειλής και το υπόλοιπο θα εξοφλείται σε 4 μηνιαίες δόσεις.

Γενικές Διευκρινίσεις:

• Για τους πελάτες που είναι οι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων πελατών ακολουθούνται τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας. Ειδικότερα για τους Ευάλωτους πελάτες η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού. Έτσι για παράδειγμα, ένας ευάλωτος πελάτης με συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 θα μπορεί να το αποπληρώσει την οφειλή του σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των €50. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις Ευάλωτων πελατών με ρευματοκλοπή.

πηγή



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!