Επιστροφή 2.500 ευρώ σε Ελληνίδα από προπληρωμένες κάρτες
Ελληνίδα καταναλώτρια αγόρασε έξι προπληρωμένες κάρτες (prepaid cards) εταιρείας χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με έδρα τη Μεγάλη Βρεττανία, αξίας 500 ευρώ έκαστη, για ηλεκτρονικές αγορές.
Οι κάρτες δεν χρησιμοποιήθηκαν και η ίδια ζήτησε μέσω e-mail, αλλά και τηλεφωνικά από την εταιρία να της επιστραφεί η χρηματική τους αξία, όπως είχε δικαίωμα, γιατί χρειαζόταν τα χρήματα. Της επεστράφη, όμως, μόνο το ποσό της μιας κάρτας και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά από τα οποία να προκύπτει η ταυτότητα και η διαμονή της για να της επιστραφούν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ.
Ωστόσο, αν και προσκόμισε τα απαιτούμενα στοιχεία, η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε και διέκοψε κάθε επικοινωνία.
Η καταναλώτρια ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και τελικά δικαιώθηκε.
Μετά από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μεγάλης Βρετανίας και τον Financial Ombudsman, η εταιρία προχώρησε, ως όφειλε, στην πίστωση του υπολοίπου ποσού των 2.500 ευρώ.