ΟΣΕ: Εμπορική αμαξοστοιχία προσπάθησε να ξεκινήσει σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα – Τι καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί
Το Σωματείο των μηχανοδηγών καταγγέλλει ότι εμπορική αμαξοστοιχία προσπάθησε να αναχωρήσει από τη Θεσσαλονίκη σήμερα το πρωί.
Το Σωματείο παρενέβη και το δρομολόγιο ακυρώθηκε, επειδή δεν έχει αποφασιστεί το οριστικό σχέδιο επανεκκίνησης του σιδηροδρόμου μετά το δυστύχημα στα Τέμπη και δεν έχει ακόμη επέλθει συμφωνία κυβέρνησης και σιδηροδρομικών για τις προϋποθέσεις και τους όρους ασφαλείας, με τους οποίους θα ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια.
Με άδεια του ΟΣΕ η δρομολόγηση του τρένου, καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί
Και ενώ το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης έχει στραφεί στους όρους ασφαλούς μετακίνησης στον κλάδο των μεταφορών, όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστας Γενηδούνιας, ουσιαστικά επιχειρήθηκε η δρομολόγηση του τρένου σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα του δικτύου.
«Χωρίς να έχει δοθεί καμία επιπλέον οδηγία ή διευκρίνιση, ο ΟΣΕ σήμερα έδινε άδεια να κυκλοφορήσουν εμπορικά τρένα σε μη τηλεδιοικούμενο μέρος του δικτύου. Η παρέμβαση του Σωματείου μας καταλυτική, το δρομολόγιο ακυρώθηκε», αναφέρει ο ίδιος σε ανάρτησή του.
Σύμφωνα με πηγές του Οργανισμού που επικαλείται το «Εθνος», το δίκτυο στο τμήμα Πλατύ – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας – Ειδομένη είναι έτοιμο, ενώ και η απεργία του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΣΕ έχει σταματήσει.
Ωστόσο, οι μηχανοδηγοί επιμένουν ότι το δρομολόγιο θα διερχόταν από σημεία μη τηλεδιοικούμενα, ενώ έως τώρα δεν έχει γίνει γνωστός ο προορισμός της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας στο εξωτερικό.
Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει διαφανεί από την έως τώρα διαχείριση της κατάστασης, η ανακοίνωση επανέναρξης σιδηροδρομικών δρομολογίων ακόμα και αν αυτή είναι σταδιακή και δεν αφορά το σύνολο του προγράμματος, θα είναι κεντρική.
Άλλωστε η δεύτερη συνάντηση του υπουργού Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη, ολοκληρώθηκε μόλις πριν λίγη ώρα, ενώ δεν είχε καν ξεκινήσει την ώρα που επιχειρήθηκε να αναχωρήσει η εμπορευματική αμαξοστοιχία.
Το περιστατικό καταδεικνύει, πάντως, τις ασφυκτικές πιέσεις που δέχεται ο ΟΣΕ και η κυβέρνηση για την επανεκκίνηση των εμπορικών δρομολογίων, τα οποία διέπονται από υψηλότατες ρήτρες στα συμβόλαιά τους.
πηγή: topontiki.gr