Ο Περικλής Μπισκίνης παρουσιάζει τον καινούριο δίσκο «Μάντρας» • Hit Channel
Ο «Μάντρας» είναι το δεύτερο προσωπικό άλμπουμ που κυκλοφορεί ο Περικλής Μπισκίνης.
Ο Περικλής Μπισκίνης, ένας καλλιτέχνης ανατρεπτικός και εκκεντρικός, με εντυπωσιακές μουσικές σπουδές και ενδιαφέρουσες συνεργασίες, παρουσιάζει τη δεύτερη δισκογραφική δουλειά του, με τίτλο «Μάντρας»!
Ο Περικλής Μπισκίνης ξεκίνησε τη συνεργασία του με την Final Touch, με το single «Αργά Δειλά», όπου σε συνεργασία με τον rapper Tiny Jackal, και σε χορευτικούς reggae ρυθμούς, καυτηριάζει με χιουμοριστικό τρόπο την μαζική κουλτούρα και την ρουτίνα της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου μέσα από τα καλούπια που επιβάλλει η κοινωνία μας.
Ένα τραγούδι που γνώρισε μεγάλη επιτυχία, παίχτηκε σε πολλά ραδιόφωνα και τηλεόραση, και παρουσιάστηκε ζωντανά στο πλατό της εκπομπής του ΑΝΤ1, «Ράδιο Αρβύλα».
Πρόσφατα επέστρεψε με ένα δυνατό, ανατρεπτικό rock τραγούδι, με τον τίτλο «Οι Προσευχές των Πειρατών». Από τις πρώτες κιόλας νότες ταξιδέψαμε με το πειρατικό πλοίο του Περικλή σε θάλασσες με alternative μελωδίες και φουρτουνιασμένα κιθαριστικά ξεσπάσματα με reggae ύφαλους για να σπάνε τα κύματα!
Σε μουσική του Περικλή και στίχους της Μεταξίας Δρογώση το τραγούδι είναι μια παραβολή για τις φουρτούνες της ζωής και τους «πειρατικούς» ελιγμούς στους οποίους καταφεύγουμε για να επιβιώσουμε.
«Οι Προσευχές των Πειρατών» συνοδεύονται από ένα άκρως ευρηματικό video clip, σε σκηνοθεσία του Λάμπρου Γεωργόπουλου, στο οποίο ο «καλός» Περικλής τα βάζει με τον «κακό» εαυτό του, μέχρι να μείνει μόνο ένας!
Και τα δύο αυτά singles αποτελούν μια εισαγωγή στον μουσικό κόσμο του Περικλή, όπως αυτός εκφράζεται μέσα από τον δίσκο του, ο οποίος φέρει τον συμβολικό τίτλο «Μάντρας».
Το νέο album, περιέχει δώδεκα συνθέσεις του Περικλή στις οποίες συμμετέχουν και διάφοροι στιχουργοί όπως, Νίκος Κολλάρος, Μεταξία Δρογώση, Γιώργος Μετύλιας και Γεωργία Παπαδοπούλου, καθώς και ο Tiny Jackal που συμμετέχει στο «Αργά Δειλά» με τις ρίμες του, καθώς και πληθώρα ταλαντούχων μουσικών!
Κυκλοφορεί από τη Final Touch.
Με τα λόγια του ιδίου του Περικλή Μπισκίνη:
«Μάντρας»: Μια ινδική λέξη που σημαίνει, ο ήχος που διαμορφώνει το νου.
Μετά την πρώτη μου δισκογραφική δουλειά, «Πλαστελίνη», που χαρακτηριστικό της είναι ο εύπλαστος μουσικός χαρακτήρας και η μίξη διαφόρων μουσικών στυλ πανω σε ελληνικό στίχο, παρουσιάζω την δεύτερη δισκογραφική μου δουλειά με τίτλο «Μάντρας».
Ακόμα ένα μουσικό ταξίδι σε διαφορά στυλ όπως Reggae, Funk, Jazz, Swing, Rock, Noise παντρεμένα με καυστικό κοινωνικό στίχο. Δώδεκα τραγούδια που το καθένα είναι μια ξεχωριστή ιστορία αλλά με αφετηρία και προορισμό τον ίδιο άνθρωπο και το προσωπικό του ταξίδι σε σχέση με τον εαυτό του και την κοινωνία.
Έτσι λοιπόν η ιστορία των Μάντρας που ακολούθησαν τον «κ.Πλαστελίνη», ξεκινάει κάπως έτσι…
«Αργά, δειλά» και συντηρητικά χωρίς να το καταλάβει ούτε ο ίδιος ο Κ., ύστερα από την «Αγωγή του Πολίτη» που τον δασκάλεψε, χώνεται με ασφάλεια «Στο σαλόνι μιας κυρίας» θεωρώντας ότι πετυχαίνει στον κόσμο των ανθρώπων! Όμως, κάποια «Μεσάνυχτα χτυπήσανε» οι ίδιες του οι έγνοιες, χτύπησε η ίδια του η ψυχή η ξεχασμένη και εκείνος αρχίζει να αντιλαμβάνεται «Τα γελάσματα», που τόσα χρόνια τον κρατουσαν εγκλωβισμένο!
Μια «Παράκρουση» στην προσωπικότητα του ακολουθεί και εκείνος αρχίζει να ψάχνει για την χαμένη του «Ατλαντίδα» βιώνοντας, στην πορεία, την δίκη του Οδύσσεια. Η αναζήτησή του αρχίζει με μια τσάρκα με τους αιμοχαρείς «Πάνθηρες» που καταφέρνει να ξεφυγει απο το κυνήγι τους…
Κάποιες θηλυκές φωνές του χαϊδεύουν τα αυτιά ερωτικά και «Νιώθει τη μουσική», παρασέρνοντας τον σε σκοτεινούς κόσμους ηδονής και οδύνης… Και καλείται να θυμηθεί «Τις προσευχες των πειρατών» που λέγανε την ώρα του ρεσάλτο, για να καταφέρει να φύγει και να κινήσει για την επόμενη περιπέτεια του στο δρόμο της χαμένης Ατλαντίδας του…
Ύστερα από πολλές δοκιμασίες φτάνει μια «Νύχτα στον Τάμεση» οπου βρίσκει τελικά τους παγαπόντιδες «Καπετάνιους» των λαών και υπεύθυνους για τα Γελασματα τους… Και τότε κάνει τη νύχτα πειρατικό του, κόβει τους κάβους, πρίμα πανιά, στέλνει στο διάολο τους καπετάνιους με πίσσα, πούπουλα και μια κλωτσιά και καθόλου πλέον Αργά δειλά και συντηρητικά βρίσκει την δίκη του «Ατλαντίδα»!