Πού μπορώ να κάνω καταγγελία για μη χρήση μάσκας
Τα νέα μέτρα είναι τώρα γνωστά για τον κορονοϊό στην Ελλάδα, καθώς τα κρούσματα αυξάνονται, ενώ ιδιαίτερη σημασία αποκτά το γεγονός ότι οι πολίτες ζητούν ενημέρωση για το πού κάνουν καταγγελία για μη χρήση μάσκας, αλλά και γενικά για μη τήρηση των μέτρων.
Με τα νέα μέτρα να είναι γνωστά σε όλους και τα νέα κρούσματα κορονοίού να αυξάνονται κάθε μέρα, οι πολίτες φαίνεται ότι ζητούν ενημέρωση για το πού κάνουν καταγγελία για τη μη χρήση μάσκας, αλλά και για τη μη τήρηση των μέτρων γενικά.
Μετά τα εμφανή κρατικά λάθη με το συνωνστιμό στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, το άνοιγμα των συνόρων και τη χαλάρωση που από τους πολιτικούς πέρασε στους πολίτες, η κυβέρνηση έρχεται τώρα με νέα μέτρα προσπαθώντας να ανακοόψει την πορεία του κορονοϊού στην Ελλάδα. Αν θα συμβεί αυτό τελικά θα φανεί τις επόμενες εβδομάδες.
Πλέον εφόσον οι πολίτες δραστηριοποιούνται ξανά και εφαρμόζουν τα μέτρα για τον κορονοίό, αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι σχεδόν κανείς δεν ξέρει πού μπορεί να κάνει καταγγελία ή ποιον πρέπει να ενημερώσει αν οπουδήποτε δεν τηρούνται τα μέτρα, με αιχμή τη μη χρήση μάσκας.
Συγκεκριμένα οι καταγγελίες γίνονται με δύο τρόπους στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, η οποια σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ και σε συντονισμό με το Υπουργείο Υγείας και το Υφυπουργείο Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων συνεχίζει σε όλη την επικράτεια τους ελέγχους ορθής εφαρμογής των μέτρων για τον περιορισμό της διάδοσης του SARS COV-2. Ο βασικός λόγος επιβολής προστίμων το τελευταίο χρονικό διάστημα ήταν η μη χρήση ή η μη ορθή χρήση προστατευτικής μάσκας από τους εργαζόμενους κυρίως στα Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος.
Οι έλεγχοι γίνονται σε σημεία συγκέντρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών όπως: εμπορικά καταστήματα, εμπορικά κέντρα, Super Market, καφετέριες, εστιατόρια, μπάρ, τράπεζες, φροντιστήρια, φαρμακεία, ιατρεία, take-away, delivery, δημόσιες υπηρεσίες, πάρκα, παιδικές χαρές, φαρμακεία, ΚΤΕΛ, ΙΚΤΕΟ και σταθμούς τρένων.
Οι καταγγελίες για τη μη χρήση μάσκας και άλλα σχετικά θέμτα γίνονται με δύο τρόπους.
Ο ένας είναι τηλεφωνικός και ο δεύτερος ηλεκτρονικός.
Οι καταγγελίες μπορεί να είναι επώνυμες ή ανώνυμες.
ΕΔΩ μπορείτε να δείτε τη φόρμα για την καταγγελία ηλεκτρονικά.
Τηλεφωνικό Κέντρο: (+30) 213 2129 700
Για την υποβολή καταγγελίας μπορείτε να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση kataggelies@aead.gr ή να χρησιμοποιήσετε την αντίστοιχη φόρμα υποβολής.