
Χορός εκατομμυρίων γύρω από το νεκρό Παντελή – Toν δικό μας Παντελή [εικόνες + βίντεο]
Ο Παντελής Παντελίδης, ένα νέο παιδί που πίστεψε στον εαυτό του και γνώρισε εντυπωσιακή επαγγελματική επιτυχία, αγαπήθηκε από τον απλό, λαϊκό κόσμο, έχασε τη ζωή του σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα.
Ο θάνατός του προξένησε εκδηλώσεις λατρείας σε όσους τραγούδησαν τα τραγούδια του και ένιωσαν τα συναισθήματά του και βαθύ πόνο στους δικούς του ανθρώπους.
Πίσω από αυτή την ιστορία όμως υπάρχει έναπαρασκήνιο γεμάτο με αλληλοσυγκρουόμενες καταθέσεις μαρτύρων, αντιφάσκουσες εκθέσεις πραγματογνωμόνων, ασφαλιστήρια συμβόλαια, πνευματικά δικαιώματα, διαφημίσεις στο Youtube, χάκερ, αστικές αποζημιώσεις, νομικές εκθέσεις, τοξικολογικές εξετάσεις…
Ο Παντελής έφυγε τα ξημερώματα της 18ης Φεβρουαρίου, και ένας θλιβερός χορός εκατομμυρίων έχει αρχίσει από τότε…
Πολλά έχουν λεχθεί και ακόμη περισσότερες είναι οι εικασίες για τις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος. Τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που θέλουν τον αδικοχαμένο τραγουδιστή να είχε ασφάλεια ζωής ύψους 1.000.000 ευρώ, είναι βασικά στοιχεία του ερωτήματος «ποιος ήταν τελικά ο οδηγός του μοιραίου τζιπ».
Μια απάντηση που δείξει και το ποιος θα αποζημιωθεί και πόσα θα πάρει…
Τα λυγισμένα κιγκλιδώματα και το σκασμένο οδόστρωμα στην αερογέφυρα της λεωφόρου Βουλιαγμένης δεν είναι μόνο το σκηνικό ενός μοιραίου τροχαίου. Είναι και το οπτικό φόντο των αγωγών που σύντομα θα καταθέσουν οι δικηγόροι των οικογενειών κατά του Ελληνικού Δημοσίου και του κατασκευαστή διεκδικώντας αποζημιώσεις εκατομμυρίων ευρώ με διψήφιο αριθμό εφόσον αποδειχτούν ως «φονικές κακοτεχνίες».
Όπως γράφει το «Πρώτο Θέμα», οι πληροφορίες ότι ο τραγουδιστής είχε ασφάλεια ζωής ύψους 1.000.000 ευρώ, η μήνυση κατά αγνώστων που ήδη έχει υποβάλει η οικογένειά του για το χακάρισμα προσωπικών του λογαριασμών στο Ιντερνετ αποσπώντας ποσό ύψους 200.000 ευρώ (όσο εκτιμούν το κόστος από τα κέρδη των διαφημίσεων), τα εν γένει πνευματικά δικαιώματα από τις πωλήσεις των δίσκων και των τραγουδιών του, αλλά και οι αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες στους δικαιούχους εφόσον αποσαφηνιστούν πλήρως οι συνθήκες του μοιραίου τροχαίου, συνθέτουν ένα γαϊτανάκι των εκατομμυρίων γύρω από τον τραγουδιστή του οποίου σύντομα θα είναι τα 40ήμερα.
Σε όλα αυτά θα πρέπει να προστεθούν και οι αγωγές που πιθανόν θα καταθέσουν οι συγγενείς της σοβαρά τραυματισμένης Μυρσίνης (Μίνας) Αρναούτη -ενδεχομένως και κατά της οικογένειας του γνωστού τραγουδιστή. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι όλη η μάχη που γίνεται από τους δικηγόρους και τους πραγματογνώμονες που διόρισαν οι οικογένειες εστιάζει στο να αποδειχτεί το ποιος οδηγούσε το μαύρο Mercedes, αφού κάθε πλευρά έχει σοβαρούς λόγους να επιθυμεί διαφορετικό οδηγό.
Σύμφωνα πάντα με το «Πρώτο Θέμα», η οικογένεια Παντελίδη μέσω του δικηγόρου της Πέτρου Καϊμακάμη ισχυρίζεται ότι υπάρχουν αποδείξεις ότι το βαρύ όχημα οδηγούσε η 21χρονη Φρόσω, την ίδια ώρα που ο δικηγόρος της οικογένειας Αρναούτη, Γιάννης Κωλέττης, δηλώνει ότι οι δικοί τους πραγματογνώμονες έχουν εντελώς αντίθετα αποτελέσματα από αυτά των τεχνικών συμβούλων της οικογένειας του τραγουδιστή. Όλα αυτά σε συνάρτηση με τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων, ειδικά στην περίπτωση που αποδειχτεί ότι το θηριώδες SUV το οδηγούσε ο 32χρονος Παντελίδης.
Για τον λόγο αυτό η Τροχαία Ελληνικού έχει ζητήσει εξέταση DNA προκειμένου να ταυτιστεί επιστημονικά ο οδηγός, ενώ οι πληροφορίες λένε ότι η ΕΛ.ΑΣ. με τα μέχρι στιγμής στοιχεία εκτιμά ότι ο Παντελίδης ήταν το πρόσωπο που κρατούσε το τιμόνι του μοιραίου αυτοκινήτου.
Αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα για τις συνθήκες του δυστυχήματος, στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Παντελής Παντελίδης και τραυματίστηκαν η Μίνα Αρναούτη και η Φρόσω Κυριάκου
Η δικογραφία που συντάσσει η Τροχαία Ελληνικού αναμένεται αρχές Απριλίου να διαβιβαστεί στην Εισαγγελία. Μέσα σε αυτήν θα περιλαμβάνονται το πόρισμα των πραγματογνωμόνων της Τροχαίας, τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων αλλά και τα ευρήματα από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου που θα δείξουν μόνο αν υπήρξε κάποια βλάβη στο μοιραίο SUV. «Δεν πρόκειται να μάθουμε πολλά. Ο εγκέφαλος ενός αυτοκινήτου δεν είναι κάτι ανάλογο όπως τα “μαύρα κουτιά” των αεροπλάνων. Αυτό που μπορεί μόνο να μας δείξει είναι αν υπήρξε κάποια βλάβη και όχι την ταχύτητα του οχήματος τη στιγμή του τροχαίου, αν ο οδηγός πάτησε φρένο ή αν έστριψε το τιμόνι. Γι’ αυτά μόνο εκτιμήσεις μπορούμε να κάνουμε», λένε οι ειδικοί.
«Δεν μας ενδιαφέρει από πού ξεκίνησε και πού θα πήγαινε ο γνωστός τραγουδιστής. Ούτε για ποιον λόγο επέλεξε να περάσει από το συγκεκριμένο σημείο και δεν ακολούθησε άλλη διαδρομή. Στην έκθεση ουσιαστικά θα περιγράφεται με λεπτομέρειες η πρόσκρουση του οχήματος και οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτό το τραγικό αποτέλεσμα», διευκρινίζουν οι αρμόδιοι και συμπληρώνουν: «Στη δικογραφία που σχηματίζεται θα μπουν και οι δεκάδες καταθέσεις που έχουν πάρει μέχρι στιγμής οι αξιωματικοί της Τροχαίας. Αυτόπτες μάρτυρες του τροχαίου, συγγενείς, φίλοι και συνεργάτες του τραγουδιστή αλλά και των δύο κοριτσιών, ακόμη και πυροσβέστες και τραυματιοφορείς του ΕΚΑΒ, έδωσαν λεπτομερείς καταθέσεις για την υπόθεση».
Μόνο που οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών σχετικά με το ποιος οδηγούσε το θηριώδες τζιπ, με την οικογένεια Παντελίδη να ισχυρίζεται ότι στο τιμόνι βρισκόταν η Φρόσω Κυριάκου, έκαναν την Τροχαία να ασχοληθεί σε βάθος με το θέμα. Σε πρώτη φάση προσπάθησε να ελέγξει όλες τις κάμερες της παραλιακής αλλά και των δρόμων από τους οποίους πέρασε το SUV προκειμένου να ζουμάρει και να ξεκαθαρίσει το πρόσωπο πίσω από το τιμόνι. Δυστυχώς, το υλικό δεν ήταν αξιοποιήσιμο.
Η εκτίμηση της Τροχαίας ότι ο Παντελίδης οδηγούσε το τζιπ αναμένεται πλέον να αποδειχτεί (ή όχι) και επιστημονικά εφόσον φτάσουν στα χέρια της τα αποτελέσματα των εξετάσεων DNA από τα ευρήματα στο τιμόνι, στο χειρόφρενο και τους αερόσακους. Οσο για τις τοξικολογικές εξετάσεις, θα χρειαστούν περίπου τρεις εβδομάδες μέχρι η ιατροδικαστική υπηρεσία να βγάλει αποτελέσματα που θα δείξουν αν ο τραγουδιστής είχε καταναλώσει αλκοόλ και σε ποια ποσότητα ή αν είχε γίνει χρήση κάποιας άλλης ουσίας (οικειοθελώς ή μη, άγνωστο) που τον έκανε να χάσει τις αισθήσεις του, με αποτέλεσμα να φύγει το αυτοκίνητο από τον δρόμο.
Τα μέχρι στιγμής πάντως στοιχεία δείχνουν ότι το τζιπ δεν παρουσίαζε κάποιο πρόβλημα στο γκάζι ή στο φρένο, ενώ οι εκτιμήσεις των ειδικών λένε -χωρίς απτές αποδείξεις- ότι ο 32χρονος τραγουδιστής έφυγε από τον δρόμο χωρίς να πατήσει καθόλου φρένο. Λένε επίσης ότι στην αερογέφυρα, λίγο πριν βγει στη Βουλιαγμένης στο ρεύμα προς Αθήνα, το μαύρο Mercedes ML κινούνταν με ταχύτητα που άγγιζε περίπου τα 150 χιλιόμετρα την ώρα.
Από την έρευνα της Τροχαίας προκύπτει επίσης ότι τόσο ο τραγουδιστής όσο και η Φρόσω Κυριάκου δεν φορούσαν ζώνη ασφαλείας. Τις είχαν αυτό που λένε στη γλώσσα των αστυνομικών «πατημένες», δηλαδή περασμένες στο κάθισμα για να μη χτυπάει το αλάρμ. Το ότι ο Παντελίδης έγειρε προς τη μεριά της, όπως κατέθεσε και η ίδια, ήταν η μοιραία στιγμή που έκρινε τον δικό του τραγικό χαμό και τη δική της σωτηρία. Το σώμα του λειτούργησε ως ασπίδα και η 21χρονη συνοδηγός (εφόσον ισχύει η δική της εκδοχή) τη γλίτωσε με ένα κάταγμα στον δεξί της ώμο. Την ίδια στιγμή η Μυρσίνη Αρναούτη, αν και καθόταν στο πίσω κάθισμα και φορούσε ζώνη ασφαλείας, έφερε πολλαπλά κατάγματα και τραύματα στα δεξιά άνω και κάτω άκρα της καθώς και στον θώρακα, τα οποία παραλίγο να αποδειχτούν μοιραία. Ο Παντελής «έφυγε» ακαριαία.
Η διαπίστωση ότι μόλις μία ημέρα μετά τον θάνατό του, επιτήδειοι χάκαραν τους προσωπικούς του λογαριασμούς στο Ιντερνετ (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, i-Cloud) καρπούμενοι διαφημιστικά οφέλη ήταν μια ακόμα κυνική επιβεβαίωση της ρήσης «ο θάνατός σου, η ζωή μου».
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, η ανατροπή που έφερε στην υπόθεση ο δικηγόρος της οικογένειας Παντελίδη σχετικά με το πρόσωπο που οδηγούσε το μοιραίο τζιπ ήταν μάλλον αναμενόμενη, δεδομένης ακόμα της έλλειψης απτών αποδείξεων.
Η δήλωσή του ότι «δεν υπάρχουν μόνο ενδείξεις αλλά ισχυρές αποδείξεις βάσει των οποίων τις επόμενες ημέρες θα έχουμε διαφορετική εκτίμηση για το ποιος προκάλεσε το δυστύχημα» δίνει νέα τροπή στα μέχρι σήμερα δεδομένα.
«Έχουμε ζητήσει από την Τροχαία του Ελληνικού να καλέσει κάποιον αυτόπτη μάρτυρα που έχει δώσει σωρεία συνεντεύξεων και υποστηρίζει ότι ήταν ο πρώτος που παρευρέθη στον τόπο του δυστυχήματος και μάλιστα πριν εμφανιστεί οποιαδήποτε αρμόδια υπηρεσία», συμπληρώνει με νόημα ο δικηγόρος κ. Καϊμακάμης. Αναφέρεται βέβαια στον μάρτυρα με το όνομα Γιώργος Ζωγόπουλος, τον πρώτο που βρέθηκε στον τόπο του δυστυχήματος και είχε μιλήσει τότε στις κάμερες χωρίς να αναφερθεί στο ποιος ήταν ο οδηγός του αυτοκινήτου.
Την τελευταία εβδομάδα όμως ο ίδιος εμφανίστηκε και πάλι, ενώ απαντώντας στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων αποκάλυψε μια λεπτομέρεια που σύμφωνα με τον δικηγόρο της οικογένειας Παντελίδη ανατρέπει τα δεδομένα. «Το πρώτο άτομο που βγήκε από την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου ήταν η κοπέλα που είναι καλά στην υγεία της, η Φρόσω, κι εγώ κρατούσα το αυτοκίνητο πιστεύοντας ότι θα τουμπάρει και θα πλακώσει τους ανθρώπους», είπε για να συμπληρώσει ότι «το ποιος οδηγούσε δεν μπορεί να το γνωρίζει κανείς, οι άνθρωποι μέσα στο αυτοκίνητο είχαν φύγει από τις θέσεις τους και βρισκόντουσαν στον ουρανό, δεν ήταν στα καθίσματά τους».
«Αφού η Φρόσω βγήκε από την αριστερή πλευρά του οχήματος, δηλαδή την πλευρά του οδηγού, και στο πίσω κάθισμα καθόταν η Μίνα Αρναούτη, τότε είναι αυτή η οδηγός του οχήματος», λέει το περιβάλλον του Παντελή Παντελίδη.
Λίγες μέρες μετά, κολλητός φίλος του Παντελίδη, ο Σπύρος Ζωΐτσας, μέσα από την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» στο κανάλι STAR έδωσε μια παρόμοια εκδοχή του τροχαίου βάσει των μαρτυριών λέγοντας χαρακτηριστικά: «Πολλά ακούστηκαν για το ποιος οδηγούσε. Ακόμα και στην αρχή με το που βγήκε από το αυτοκίνητο η Φρόσω, είπε ξαφνικά σε κάποιους περαστικούς: “Δεν οδηγούσα εγώ αλλά ο Παντελής”. Αυτό αν όντως ισχύει, δεν κατάλαβα γιατί το είπε. Μου φαίνεται, όμως, λιγάκι περίεργο. Μπορεί η κοπέλα να το είπε σαν αντίδραση από τον φόβο της… Όλα θα φανούν μετά τα πορίσματα… Από την άλλη και ο Παντελής να οδηγούσε, με το πρώτο χτύπημα που θα έκανε, πιστεύω κάποια αντίδραση θα είχε. Το αμάξι όμως δεν είχε καμιά αντίδραση. Δεν υπήρχαν καθόλου χτυπήματα στον θώρακά του και η κοπέλα που βρέθηκε χτυπημένη πίσω στο αμάξι, στη μεριά του συνοδηγού ήταν. Είναι περίεργο».
Το ποιος είναι ο οδηγός του SUV είναι το κατεξοχήν σημαντικό στοιχείο εφόσον επαληθευτούν οι πληροφορίες που λένε ότι ο τραγουδιστής είχε κάνει ασφάλεια ζωής που ξεπερνούσε το 1.000.000 ευρώ. Διότι αν ο Παντελίδης ήταν ο άνθρωπος που κρατούσε το τιμόνι του Mercedes και οι τοξικολογικές εξετάσεις δείξουν ότι είχε καταναλώσει αλκοόλ, τότε υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η αποζημίωση. Αν, όμως, αποδειχτεί ότι οδηγός του τζιπ ήταν η Φρόσω Κυριάκου, δεν τίθεται θέμα άρσης της αποζημίωσης όποια κι αν είναι τα αποτελέσματα των τοξικολογικών, καθώς ακόμη και αν ο συνοδηγός έχει καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ αυτό δεν μπορεί να επηρεάσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Από την άλλη, η οικογένεια της σοβαρά τραυματισμένης Μίνας, μέσω του δικηγόρου της Γιάννη Κωλέττηπροσπαθεί να ακυρώσει τις εκτιμήσεις των πραγματογνωμόνων της οικογένειας Παντελίδη. «Εχει προβεί στις απαραίτητες νομικές ενέργειες και έχει διορίσει τεχνικούς συμβούλους. Παρακολουθεί ταυτόχρονα με ιδιαίτερο προβληματισμό και ανησυχία αφενός μεν τα όσα της αποδίδονται ότι τάχα είπε ή δεν είπε και αφετέρου τα διάφορα σενάρια σχετικά με τις αιτίες του τροχαίου, τα οποία, κατά την εκτίμησή μας, δεν συνάδουν με την κοινή λογική. Η προανάκριση συνεχίζεται από την Τροχαία Ελληνικού με εποπτεύουσα αρχή την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών. Παρακαλούμε όλοι να σεβαστούν την προανάκριση και να μην ξεχνάμε ότι τα διδάγματα της κοινής πείρας πολλές φορές και η απλή λογική είναι η καλύτερη μέθοδος διαπίστωσης των αιτιών των τροχαίων δυστυχημάτων», επισημαίνει ο κ. Κωλέττης υπογραμμίζοντας ότι το πόρισμα των δικών τους τεχνικών συμβούλων είναι εντελώς αντίθετο με αυτό της οικογένειας του τραγουδιστή. Το αυτοκίνητο έτρεχε με αυξημένη ταχύτητα, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τα όσα υποστηρίζει η άλλη πλευρά.
Γιατί όμως η πλευρά Αρναούτη μπαίνει σε μια διαδικασία σκληρής αντιπαράθεσης με την οικογένεια Παντελίδη; Πρώτον, επειδή σκοπεύει να καταθέσει αγωγές ύψους πολλών εκατομμυρίων σε βάρος της οικογένειας του γνωστού τραγουδιστή για τις σοβαρές βλάβες που έχει υποστεί η υγεία της κοπέλας από το τροχαίο. Αν, λοιπόν, γίνει δεκτή η εκτίμηση της οικογένειας Παντελίδη ότι το αυτοκίνητο δεν το οδηγούσε εκείνος αλλά η Φρόσω, τότε θα είναι αδύνατον, λόγω του οικονομικού προφίλ της 21χρονης, να πάρουν αποζημίωση.
Δεύτερον, γιατί πολύ απλά θέλουν να αποκαλυφθεί όλη η αλήθεια για το τι συνέβη εκείνο το μοιραίο ξημέρωμα που έστειλε το κορίτσι τους στην Εντατική.

Από τη δική της πλευρά η οικογένεια Παντελίδη, εκτός από τον κίνδυνο να χαθεί η αποζημίωση από την ασφάλεια ζωής που είχε κάνει ο Παντελής εφόσον αποδειχτεί ότι εκτός από οδηγός ήταν και μεθυσμένος, έχει να αντιμετωπίσει και τις αξιώσεις από τις αστικές αποζημιώσεις που διεκδικούν οι οικογένειες των κοριτσιών. Άρα το κομβικό κομμάτι στο παζλ της υπόθεσης είναι να αποδειχθεί ο οδηγός – γεγονός που αλλάζει προς το καλύτερο ή το χειρότερο τις ζωές όλων.
Σημειωτέον ότι είναι θέμα ημερών να κατατεθούν αγωγές εκατομμυρίων από την πλευρά της οικογένειας του τραγουδιστή και σε βάρος των υπευθύνων για την κατάσταση του οδικού δικτύου και του σημείου όπου έγινε το δυστύχημα. Να αποδείξουν δηλαδή ότι το οδόστρωμα και κυρίως τα κιγκλιδώματα δεν ήταν στην κατάσταση που θα έπρεπε να είναι και πως αν ήταν επαρκώς συντηρημένα, δεν θα έσπαγαν, θα συγκρατούσαν το αυτοκίνητο και το σίδερο δεν θα χτυπούσε στο κεφάλι τον τραγουδιστή.