Ένα μήνα μετά την έλευση του iPhone 8 και iPhone 8 Plus ξεκίνησε και η εμπορική διάθεση του iPhone Χ, η οποία προκάλεσε συνωστισμό και ουρές έξω από τα καταστήματα της Apple και η Samsung θέλοντας να δείξει την υπεροχή των συσκευών της επέλεξε να παρουσιάσει μια νέα «επιθετική» διαφήμιση.

Στο νέο σποτ του τεχνολογικού κολοσοού βλέπουμε έναν πιστό αγοραστή της Apple να ταλαιπωρείται από τη μικρή χωρητικότητα του iPhone το 2007. Έπειτα, το 2013 παρακολουθούμε τη σύγκριση ανάμεσα στο Samsung Galaxy Note 3 με την οθόνη 5,5 ιντσών και το τότε μοντέλο της Apple, iPhone 5S, με οθόνη μόνο 4 ιντσών.

Δείτε την συνέχεια στο fortunegreece.com