Η τηλεθέαση “μίλησε” στην Τατιάνα Στεφανίδου
Χαμόγελα για την Τατιάνα Στεφανίδου και τη γυναικοπαρέα της στο Star. Η ολοκαίνουργια πρόταση της Τάτι κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό αποσπώντας με το «καλησπέρα» ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.
Χαμόγελα για την Τατιάνα Στεφανίδου και τη γυναικοπαρέα της στο Star. Η ολοκαίνουργια πρόταση της Τάτι κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό αποσπώντας με το «καλησπέρα» ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.
Χαμόγελα για την Τατιάνα Στεφανίδου και τη γυναικοπαρέα της στο Star. Η ολοκαίνουργια πρόταση της Τάτι κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό αποσπώντας με το «καλησπέρα» ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.
Χαμόγελα για την Τατιάνα Στεφανίδου και τη γυναικοπαρέα της στο Star. Η ολοκαίνουργια πρόταση της Τάτι κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό αποσπώντας με το «καλησπέρα» ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.
Σαμπάνιες άνοιγαν και στο Mega, με το νέο τουρκικό απόκτημά τους να σαρώνει σε τηλεθέαση. Τουλάχιστον δέκα μονάδες διαφορά είχε ο «Ερωτας και τιμωρία» από τον «Πειρασμό» του ΑΝΤ1!
Η ευτυχία στο πρόσωπο της Τατιάνας Στεφανίδου χθες, στη δεύτερη εκπομπή «Μίλα», ήταν ολοφάνερη. Η πρώτη εκπομπή της έφερε μεγάλη αύξηση στα μερίδια θεαματικότητας του καναλιού και ένα λαμπρό ποσοστό 22% κατά μέσο όρο.
Το μερίδιο στο νεανικό κοινό που αναζητά το Star ήταν ακόμη μεγαλύτερο: 26,3%. Την ίδια ώρα στο απέναντι κανάλι, του Alpha, οι Νίκος Μουτσινάς και Μαρία Ηλιάκη ξέμειναν πίσω από την Τατιάνα και τη γυναικεία παρέα της. Στις μετρήσεις τηλεθέασης της AGB καταχωρίσθηκαν με 13,8% στον μέσο όρο και 19,5% στο νεανικό κοινό.
Ιδιαίτερα ευχαριστημένοι είναι στο Star και με τις πρώτες επιδόσεις της νεαρής Νικολέττας Ράλλη. Η νεανική εκπομπή που θα αντιμετωπίσει από την ερχόμενη Δευτέρα τη «βασίλισσα της πρωινής ζώνης» Ελένη Μενεγάκη κέρδισε τις εντυπώσεις του μεσημεριανού κοινού της τηλεόρασης. Οχι όμως και την πρώτη θέση στον ευθύ ανταγωνισμό με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και το «Πολύ μπλα μπλα».
Το «Made in Star» κατέγραψε μέσο όρο θεαματικότητας 15,2% έναντι 19,7% του Alter. Κι όμως, στο κτίριο της Κηφισιάς η ικανοποίηση ήταν έκδηλη. Γιατί στη μάχη των δύο εκπομπών στο νεανικό κοινό τα ποσοστά προτίμησης αντιστράφηκαν. Ετσι, είχαμε 22,5% για το νεανικό κοινό και τη Νικολέττα Ράλλη και 15,6% για τη Σταματίνα Τσιμτσιλή.