Η Ελληνίδα της αμερικανικής τηλεόρασης!

Γεννημένη στην Πενσιλβάνια από Γερμανοσκωτσέζο πατέρα και Ελληνίδα μητέρα, η Τίνα Φέι εθεωρείτο από μικρή «σπασικλάκι», ίσως γι’ αυτό αρνείται να πετάξει τα χαρακτηριστικά γυαλιά οράσεως με τον μαύρο σκελετό που σπανίως αποχωρίζεται μπροστά στις κάμερες.


Γεννημένη στην Πενσιλβάνια από Γερμανοσκωτσέζο πατέρα και Ελληνίδα μητέρα, η Τίνα Φέι εθεωρείτο από μικρή «σπασικλάκι», ίσως γι’ αυτό αρνείται να πετάξει τα χαρακτηριστικά γυαλιά οράσεως με τον μαύρο σκελετό που σπανίως αποχωρίζεται μπροστά στις κάμερες.

Γεννημένη στην Πενσιλβάνια από Γερμανοσκωτσέζο πατέρα και Ελληνίδα μητέρα, η Τίνα Φέι εθεωρείτο από μικρή «σπασικλάκι», ίσως γι’ αυτό αρνείται να πετάξει τα χαρακτηριστικά γυαλιά οράσεως με τον μαύρο σκελετό που σπανίως αποχωρίζεται μπροστά στις κάμερες.

Γεννημένη στην Πενσιλβάνια από Γερμανοσκωτσέζο πατέρα και Ελληνίδα μητέρα, η Τίνα Φέι εθεωρείτο από μικρή «σπασικλάκι», ίσως γι’ αυτό αρνείται να πετάξει τα χαρακτηριστικά γυαλιά οράσεως με τον μαύρο σκελετό που σπανίως αποχωρίζεται μπροστά στις κάμερες.

 
Το 1992, μόλις αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια με το πτυχίο της δραματικής τέχνης στα χέρια της, μετακόμισε στο Σικάγο για να πιάσει αμέσως δουλειά στην τοπική θεατρική ομάδα «The Second City», η οποία ειδικεύεται στα χιουμοριστικά σκετσάκια. Αμέσως, ένιωσε σαν στο σπίτι της, αφού η καυστική πένα της βρήκε εύφορο έδαφος για να χύσει το μελάνι της.
Από το NBC ως τις Χρυσές Σφαίρες
Εκεί ακριβώς την ανακάλυψαν το 1995 οι παραγωγοί της κωμικής εκπομπής «Saturday Night Live» του δικτύου NBC, οι οποίοι θέλοντας να γιορτάσουν την εικοστή επέτειο του επιτυχημένου σόου, αναζητούσαν ένα νέο ταλέντο. Η Ελληνίδα σεναριογράφος δεν χρειάστηκε να ιδρώσει πολύ για να πάρει τη δουλειά, αφού είχε ήδη δώσει τα διαπιστευτήριά της.
Εγραψε μόλις έξι δοκιμαστικά σκετσάκια και αμέσως κέρδισε τη θέση, ενώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας τοου ’90 απέσπασε και τον τίτλο της πρώτης γυναίκας επικεφαλής σεναριογράφου της αγαπημένης τηλεοπτικής εκπομπής που ψυχαγωγεί τους Αμερικανούς τηλεθεατές κάθε Σάββατο βράδυ, όπως αποκαλύπτει και ο τίτλος της. Θέμα χρόνου φυσικά ήταν να βρεθεί και η ίδια μπροστά στις κάμερες ως γεννημένη σταρ που ήταν άλλωστε!
Μέσα στην επόμενη δεκαετία, η Τίνα Φέι κουράστηκε να πηγαίνει από απονομή σε απονομή και να σαρώνει τα βραβεία τόσο για το συγγραφικό ταλέντο της όσο και για την υποκριτική της.
Το άστρο της έχει αναγνωριστεί και έχει βραβευτεί από το σωματείο των ηθοποιών (Screen Actors Guild Awards), την κριτική επιτροπή που απονέμει τις Χρυσές Σφαίρες, ενώ πλέον δεν έχει άλλο χώρο πάνω στο τζάκι της για να εκθέτει τα αγαλματάκια των βραβείων Emmy που συλλέγει κάθε χρόνο.
Ηδη μετράει δεκατέσσερα, ενώ το όνομά της δεν λείπει ποτέ από τις υποψηφιότητες για τις κατηγορίες της καλύτερης κωμικής ηθοποιού, της καλύτερης κωμικής σειράς, του πιο διασκεδαστικού σεναρίου αλλά και της καλύτερης παραγωγής, αφού ασχολείται πλέον και με αυτήν. Ισως έτσι να εξηγείται γιατί έχει αρνηθεί να παρουσιάσει η ίδια κάποια στιγμή την απονομή των βραβείων Emmy: γιατί προτιμά να τα παραλαμβάνει από το να τα μοιράζει!
Στους πιο ισχυρούς, επιτυχημένους και όμορφους
Πέρα από την αναγνώριση της δουλειάς της, τα μεγαλύτερα και εγκυρότερα αμερικανικά περιοδικά τη συμπεριλαμβάνουν κάθε χρόνο στις λίστες με τους πιο επιτυχημένους και ισχυρούς ανθρώπους στον πλανήτη.
Το περιοδικό «Time», η εφημερίδα «New York Post» και το ειδησεογραφικό πρακτορείο Associated Press είναι μόνο μερικοί από τους κολοσσούς των media που έχουν αναγνωρίσει την επιρροή της στον χώρο της showbiz, ενώ επί τρία συναπτά έτη το περιοδικό «People» τη συγκαταλέγει στη λίστα με τους πιο 100 πιο όμορφους ανθρώπους στον πλανήτη.
Με τόση… φόρα, η ίδια δεν διστάζει να τα βάζει με τα μεγάλα κεφάλια της κινηματογραφικής και τηλεοπτικής βιομηχανίας. Το 2007, αν και δεσμευόταν από το συμβόλαιό της, αποφάσισε να απεργήσει μαζί με τους υπόλοιπους σεναριογράφους κατεβαίνοντας με πλακάτ στους δρόμους του Χόλιγουντ. Λίγα χρόνια νωρίτερα, είχε τολμήσει να κοντραριστεί με την Πάρις Χίλτον, χαρακτηρίζοντάς την «ένα μάτσο σκ..ά, που έχει πάρει τον εαυτό της πολύ στα σοβαρά!».
Δεν δείλιασε ούτε στη σκέψη να σατιρίσει την υποψήφια του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος Σάρα Πέιλιν σε μία σειρά σκετς στο «Saturday Night Live». Τα σχετικά βίντεο ήταν τόσο επιτυχημένα που ανέβηκαν αμέσως στο YouTube και προσέλκυσαν πάνω από πέντε εκατομμύρια θεατές. Την ίδια στιγμή, η Ελληνίδα κωμικός εξαργύρωνε όλη αυτήν την επιτυχία φτάνοντας να εισπράττει 1,5 εκατομμύριο δολάρια για τη δουλειά της στο «Saturday Night Live» το 2005, που ήταν και η τελευταία σεζόν συμμετοχής της.
Αμέσως μετά αποχώρησε για να δημιουργήσει τη σειρά «30 Rock» με συμπρωταγωνιστές τον Αλεκ Μπόλντουιν και την Τζέιν Κρακόβσκι. Από το πρώτο κιόλας επεισόδιο η σειρά λατρεύτηκε από το αμερικανικό κοινό, το οποίο ακολούθησε με κλειστά μάτια την Ελληνίδα σταρ στο επόμενο βήμα της.
Πλέον, η ίδια αμείβεται με 300.000 δολάρια το επεισόδιο, ενώ πριν από μερικούς μήνες της ανακοινώθηκε ότι μέσα στο 2011 θα επισφραγιστεί η επιτυχία της με ένα αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας.
ΠΗΓΗ: ESPRESSO ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!