Άλλαξαν κανάλι 1 εκατ. τηλεθεατές λόγω διαφημίσεων!
Ένα εκατομμύριο τηλεθεατές που παρακολουθούσαν το βρετανικό X Factor άλλαξαν κανάλι καθώς δεν άντεξαν τις διαφημίσεις που έπαιζαν κάθε τρεις και λίγο στο πρόγραμμα.
Ένα εκατομμύριο τηλεθεατές που παρακολουθούσαν το βρετανικό X Factor άλλαξαν κανάλι καθώς δεν άντεξαν τις διαφημίσεις που έπαιζαν κάθε τρεις και λίγο στο πρόγραμμα.
Ένα εκατομμύριο τηλεθεατές που παρακολουθούσαν το βρετανικό X Factor άλλαξαν κανάλι καθώς δεν άντεξαν τις διαφημίσεις που έπαιζαν κάθε τρεις και λίγο στο πρόγραμμα.
Ένα εκατομμύριο τηλεθεατές που παρακολουθούσαν το βρετανικό X Factor άλλαξαν κανάλι καθώς δεν άντεξαν τις διαφημίσεις που έπαιζαν κάθε τρεις και λίγο στο πρόγραμμα.
Υπολογίζεται μάλιστα πως η προβολή των διαφημίσεων αποτέλεσαν το 1/5 της συνολικής προβολής του X Factor. Οκτώ μεγάλα trailer εκπομπών τα οποία αποτέλεσαν μισή ώρα από τις 2.5 ώρες που κράτησε το X Factor.
Σύμφωνα με την Daily Mail, περίπου 12,7 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν το σόου του Σαββάτου (8/10) αριθμός “βουτιά” μια και στην πρώτη μέρα προβολής ξεπέρασε το 13,5 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Για τους νέους κριτές στο σόου, Gary Barlow, Kelly Rowland και Tulisa Contostavlos, οι οποίοι αποδείχτηκαν ότι μπορούν να τα καταφέρουν μια χαρά είπε άτομο από την παραγωγή: “Ο Gary Barlow στη θέση του Simon Cowell τα πάει απίστευτα καλά. Ωστόσο, δεν μπορεί να πει τα δηκτικά σχόλια του Simon”.
Από την πλευρά του, εκπρόσωπος του τηλεοπτικού σταθμού ITV υποστήριξε πως η διάρκεια προβολής των διαφημίσεων είναι μέσα στο πλαίσιο του Ofcom.