Ταινία για την «17 Νοέμβρη»
Ταινία για την «17 Νοέμβρη» θέλει να γυρίσει ένας Έλληνας σκηνοθέτης με τη βοήθεια ενός αμερικανικού κινηματογραφικού κολοσσού .
Ταινία για την «17 Νοέμβρη» θέλει να γυρίσει ένας Έλληνας σκηνοθέτης με τη βοήθεια ενός αμερικανικού κινηματογραφικού κολοσσού .
Ταινία για την «17 Νοέμβρη» θέλει να γυρίσει ένας Έλληνας σκηνοθέτης με τη βοήθεια ενός αμερικανικού κινηματογραφικού κολοσσού .
Ταινία για την «17 Νοέμβρη» θέλει να γυρίσει ένας Έλληνας σκηνοθέτης με τη βοήθεια ενός αμερικανικού κινηματογραφικού κολοσσού .
Η ταινία θα ονομάζεται «17» και θα αναφέρεται στην σύγχρονη ελληνική ιστορία και την τρομοκρατία, ενώ θα βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Η ενδεχόμενη συμμετοχή δύο μεγάλων χολιγουντιανών αστέρων της Dreamworks, που έχει αναλάβει τη διανομή παγκοσμίως, οι «δήθεν» απειλές για τη ζωή των Ελλήνων πρωταγωνιστών, η ξαφνική διακοπή των γυρισμάτων και οι φήμες για τη χρηματοδότησή της από την αμερικανική πρεσβεία συντελούν στο «μυστήριο» του «17», που έχει προκαλέσει αντιδράσεις προτού καν προβληθεί.
«Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο. Τουλάχιστον όχι από την πλευρά μας. Εγώ δεν κάνω ντοκιμαντέρ, είμαι καλλιτέχνης. Θα σας έλεγα ότι, όπως οι θεατές που πριν από χιλιάδες χρόνια ταυτίζονταν με τη Μήδεια παρόλο που σκότωσε τα παιδιά της, έτσι κι εδώ κάποιοι θεατές ίσως ταυτιστούν με τους δικούς μου ήρωες ή ταυτιστούν με τα δικά μου θύματα» δήλωσε στο Έθνος ο σκηνοθέτης της ταινίας, Γιώργος Παπαθεοδώρου και συνεχίζει: «Σαφώς είναι μια πολιτική ταινία. Η ταινία βασίζεται καθαρά σε κάποια από τα χτυπήματα που έκανε η ”17 Νοέμβρη” και μέσα από αυτά βλέπουμε και τη νεότερη ιστορία της Ελλάδας. Ομως τα πρόσωπα δεν είναι πραγματικά.
Είναι ήρωες που πλάσαμε μαζί με τον Μπάμπη Σπανό (σεναριογράφο) ως καλλιτέχνες. Δεν καταλαβαίνω τις αντιδράσεις πριν προβληθεί η ταινία. Δεν προσπαθούμε να προσβάλουμε κάποιον. Είναι ένα θέμα που ο ελληνικός λαός το έχει βιώσει, τον ενδιαφέρει και ενδιαφέρει και τον κόσμο στο εξωτερικό. Στο κάτω κάτω, ας τη δούνε πρώτα και να καταλήξουν μετά αν πρέπει να αντιδράσουν ή όχι. Εγώ θα έλεγα, καθετί που βγαίνει στο κοινό κρίνεται κι έχει δικαίωμα ο καθένας να το κρίνει, αλλά πρώτα πρέπει να το δει. Είναι ένα καλλιτεχνικό γεγονός και έτσι το αντιμετωπίζουμε.»