Ράδιο Αρβύλα: Η τηλεθέασή τους χτύπησε κόκκινο!

Το «Ράδιο Αρβύλα» κατέκτησε και το Φεβρουάριο την κορυφή του Prime Time, καθώς τα ποσοστά της τηλεθέασης ήταν και πάλι πολύ υψηλά. Όπως πάντα, κάθε live μετάδοση της εκπομπής, τρεις φορές την εβδομάδα, κατατάσσει την καυστική πολιτική, κοινωνική και τηλεοπτική σάτιρα σε ένα αδιαφιλονίκητο “hit” της μικρής οθόνης!


Το «Ράδιο Αρβύλα» κατέκτησε και το Φεβρουάριο την κορυφή του Prime Time, καθώς τα ποσοστά της τηλεθέασης ήταν και πάλι πολύ υψηλά. Όπως πάντα, κάθε live μετάδοση της εκπομπής, τρεις φορές την εβδομάδα, κατατάσσει την καυστική πολιτική, κοινωνική και τηλεοπτική σάτιρα σε ένα αδιαφιλονίκητο “hit” της μικρής οθόνης!

Το «Ράδιο Αρβύλα» κατέκτησε και το Φεβρουάριο την κορυφή του Prime Time, καθώς τα ποσοστά της τηλεθέασης ήταν και πάλι πολύ υψηλά. Όπως πάντα, κάθε live μετάδοση της εκπομπής, τρεις φορές την εβδομάδα, κατατάσσει την καυστική πολιτική, κοινωνική και τηλεοπτική σάτιρα σε ένα αδιαφιλονίκητο “hit” της μικρής οθόνης!

Το «Ράδιο Αρβύλα» κατέκτησε και το Φεβρουάριο την κορυφή του Prime Time, καθώς τα ποσοστά της τηλεθέασης ήταν και πάλι πολύ υψηλά. Όπως πάντα, κάθε live μετάδοση της εκπομπής, τρεις φορές την εβδομάδα, κατατάσσει την καυστική πολιτική, κοινωνική και τηλεοπτική σάτιρα σε ένα αδιαφιλονίκητο “hit” της μικρής οθόνης!

Η δυναμική πορεία της εκπομπής συνεχίζεται σταθερά. Από την αρχή της σεζόν και συγκεκριμένα από τις 24 Οκτωβρίου 2011 έως και τις 29 Φεβρουαρίου 2012, το «Ράδιο Αρβύλα» σε επίπεδο τηλεθέασης σημείωσε τις εξής επιδόσεις:
• Στο κοινό 15-44 ο μέσος όρος ήταν 40%
• Στο σύνολο ο μέσος όρος ήταν 32%
• Στις γυναίκες 15-24 ο μέσος όρος ήταν 51%
• Στους άντρες 15-24 ο μέσος όρος ήταν 41,5%
• Στις γυναίκες 25-44 ο μέσος όρος ήταν 40,9%
• Στους άντρες 25-44 ο μέσος όρος ήταν 36,2%
Όσο για τα υψηλότερα ποσοστά «Ράδιο Αρβύλα», σε επίπεδο εκπομπής, μέχρι σήμερα, είναι: το 51,6% για το κοινό 15-44, το 66,5% για το 15-24 και το 75,8% για τις γυναίκες 15-24. Το «Ράδιο Αρβύλα» από 24 Οκτωβρίου έως 29 Φεβρουαρίου παραμένει πρώτο στην ώρα μετάδοσής του και μάλιστα η διαφορά που το χωρίζει από τον ανταγωνισμό, αγγίζει τις 24 μονάδες στο κοινό 15-44. Η μεγαλύτερη δε διαφορά, σημειώνεται στις γυναίκες 15-24 όπου δίνουν στην εκπομπή προβάδισμα 34,4 μονάδες από το δεύτερο κανάλι!
Οι εντυπωσιακές επιδόσεις της εκπομπής συνεχίστηκαν και τον Φεβρουάριο. Έτσι, σε επίπεδο τηλεθέασης έχουν καταγραφεί τα εξής ποσοστά:
• Στο κοινό 15-44 ο μέσος όρος ήταν 38,6%
• Στο σύνολο ο μέσος όρος ήταν 33,2%
• Στις γυναίκες 15-24 ο μέσος όρος ήταν 49,5%
• Στους άντρες 15-24 ο μέσος όρος ήταν 36,1%
• Στις γυναίκες 25-44 ο μέσος όρος ήταν 39,9%
• Στους άντρες 25-44 ο μέσος όρος ήταν 35,8%
Επιπλέον, τον Φεβρουάριο του 2012, ο μέσος όρος των τηλεθεατών που παρακολούθησαν το Ράδιο Αρβύλα, υπολογίζεται στο 1.260.000!
Σε επίπεδο εκπομπής για τον μήνα Φεβρουάριο, τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης σημειώθηκαν:
• 6 Φεβρουαρίου στο κοινό 15-44 με 46,1%
• 7 Φεβρουαρίου στις γυναίκες 15-24 με 59,6%
• 20 Φεβρουαρίου στους άντρες 15-24 με 61,9%
Για άλλη μια φορά το «Ράδιο Αρβύλα» τερμάτισε πρώτο στη ζώνη του και τον Φεβρουάριο, σε όλα τα κοινά! Η μεγαλύτερη διαφορά καταγράφηκε στις γυναίκες 15-24 με 32,8 μονάδες! Ενώ, η διαφορά του από το Mega που έρχεται δεύτερο, έφτασε τις 22,6 μονάδες!
Η παρέα από τη Θεσσαλονίκη είναι πάντα κοντά στο τηλεοπτικό κοινό, χαρίζοντας τις δικές της, αυθεντικές τηλεοπτικές στιγμές.
Στα όμορφα και στα άσχημα, στα σοβαρά και στα αστεία, ο Αντώνης Κανάκης και ο Γιάννης Σερβετάς, μαζί με τον Στάθη Παναγιωτόπουλο και τον Χρήστο Κιούση, αποδεικνύουν πως υπάρχει κι αυτή η τηλεόραση, που το κοινό αγαπάει όλο περισσότερο… κι ας είναι «Ράδιο Αρβύλα»!



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!