Βαγγέλης Κωνσταντινίδης: Ο δημιουργός του ”Κρύσταλλα” του Πάνου Κιάμου μιλά αποκλειστικά!
Ο δημιουργός του “Κρύσταλλα” του Πάνου Κιάμου, της Έλλης Κοκκίνου και της Δέσποινας Βανδή, μιλάει για όλα στην Άννα Τσιάλτα και στο Bizznews.gr.
Ο δημιουργός του “Κρύσταλλα” του Πάνου Κιάμου, της Έλλης Κοκκίνου και της Δέσποινας Βανδή, μιλάει για όλα στην Άννα Τσιάλτα και στο Bizznews.gr.
Ο δημιουργός του “Κρύσταλλα” του Πάνου Κιάμου, της Έλλης Κοκκίνου και της Δέσποινας Βανδή, μιλάει για όλα στην Άννα Τσιάλτα και στο Bizznews.gr.
Ο δημιουργός του “Κρύσταλλα” του Πάνου Κιάμου, της Έλλης Κοκκίνου και της Δέσποινας Βανδή, μιλάει για όλα στην Άννα Τσιάλτα και στο Bizznews.gr.
Από πού να ξεκινήσω για να μιλάω για τον Βαγγέλη. Αυτό που μπορώ να πώ είναι ότι αγγίζει τις καρδιές μας αφού το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μας είναι γραμμένο από εκείνον. Με πολύ ταλέντο και γοητεία γράφει τραγούδια και έχει συνεργαστεί με τους μεγαλύτερους δημιουργούς και τραγουδιστές. Ξέρει να αγγίζει τις καρδιές μας αλλά και να μας κάνει να ξεχνάμε τα πάντα, αφού όλα στην ζωή μας τελικά είναι Κρύσταλλα… Μιλάει για όλα και αποκαλύπτει τα πάντα γύρω από την μουσική!
Πως μπήκες στον κόσμο της μουσικής;
Εκεί βρίσκομαι από παιδί. Μεγάλωσα σε μουσική οικογένεια, δίπλα σε έναν από τους μεγαλύτερους σαξοφωνίστες που έβγαλε ο τόπος μας, τον Άρη Καραντάνη και έμαθα να ακούω πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής. Από το πιάνο του Chick Corea και τη φωνή του Φρανκ Σινάτρα μέχρι το χαμόγελο της Τζοκόντα και το παράπονο του Καζαντζίδη.
Ίσως είναι ένας από τους λόγους που όλα αυτά τα χρόνια έχω γράψει τραγούδια διαφορετικού ύφους χωρίς προκαταλήψεις. Η μουσική για μένα είναι ζωή.
Ξεκίνησες τυχαία ή ήταν όνειρο ζωής;
Όνειρο ζωής δεν ήταν να γράφω στίχους. Όνειρο ζωής ήταν να μπορώ να ζω γράφοντας. Μετά το πανεπιστήμιο άρχισα να δουλεύω στο χώρο της διαφήμισης σαν κειμενογράφος και πολύ γρήγορα έγινα Creative Director.
Αυτή ήταν η κύρια δουλειά μου για περίπου 20 χρόνια. Σχεδόν παράλληλα ξεκίνησα να γράφω στίχους έχοντας την πεποίθηση ότι κάποια στιγμή θα έβρισκαν το δρόμο τους. Η πρώτη φορά που ”τρύπωσα” σε δίσκο ήταν στη συνεργασία της Οπισθοδρομικής Κομπανίας με την Ελευθερία Αρβανιτάκη.
Υπάρχουν άνθρωποι που θυμάσαι έντονα να σε βοήθησαν στο ξεκίνημά σου;
Κατ’ αρχάς πιστεύω ότι δεν βοηθάει κανείς κανέναν αν δεν υπάρχει στη μέση το κατάλληλο υλικό. Αν έπρεπε όμως να ξεχωρίσω κάποιους θα ήταν ο Θοδωρής Παπαδόπουλος που επέλεξε πρώτος στίχους μου, ο Στέφανος Κορκολής που με εμπιστεύθηκε πολύ γρήγορα και ο Στέλιος Φωτιάδης που μου έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστώ από νωρίς με σημαντικούς καλλιτέχνες.
Πως είναι να συνεργάζεσαι με τόσο μεγάλα ονόματα συνθετών και τραγουδιστών;
Στη δισκογραφική διαδρομή μου είχα την τύχη να συνεργαστώ με συνθέτες που θαύμαζα από τα εφηβικά μου χρόνια όπως ο Μίμης Πλέσσας, ο Γιάννης Σπανός και ο Γιώργος Χατζηνάσιος, αλλά και με τους περισσότερους από τους νεότερους. Το Στέφανο Κορκολή, το Γιώργο Θεοφάνους, το Μίνωα Μάτσα, το Φοίβο, το Χρήστο Δάντη, το Χάρη Βαρθακούρη, το Στέλιο Ρόκκο, τον Κυριάκο Παπαδόπουλο και άλλους.
Είναι πολύ γοητευτικό όλο αυτό και ταυτόχρονα αρκετά αγχωτικό. Η δημιουργικότητα για την αναζήτηση του καινούργιου και το ένστικτο πρέπει να λειτουργούν στα κόκκινα. Όπως καταλαβαίνεις οι συνεργασίες με όλους αυτούς τους δημιουργούς μου χάρισαν πολύ δυνατές μουσικές στιγμές, 35 χρυσούς και πλατινένιους δίσκους και βέβαια επιτυχίες με πολλούς καλλιτέχνες. Τον Αντώνη Ρέμο, την Έλενα Παπαρίζου, το Σάκη Ρουβά, το Νότη Σφακιανάκη, τη Δέσποινα Βανδή,την Καίτη Γαρμπή, το Βασίλη Καρρά, τον Γιάννη Πλούταρχο,το Χρήστο Δάντη κ.λ.π.
Η νέα σου δουλειά με την Έλλη Κοκκίνου έγινε πλατινένια. Πως αισθάνεσαι για αυτό; Είναι αλήθεια ότι ο κόσμος καταρρέει γύρω μας όπως λένε και οι στίχοι σου;
Να σου εξομολογηθώ ότι προτιμούσα τις εποχές που οι απονομές για χρυσούς και πλατινένιους γίνονταν με βάση τις πωλήσεις των cd και όχι με βάση τις πωλήσεις κάποιας εφημερίδας η περιοδικού. Ανεξάρτητα όμως απ’ αυτό, ένας πλατινένιος δίσκος επιβραβεύει το έργο των δημιουργών και του τραγουδιστή και είναι πάντα μια ιδιαίτερη στιγμή για όλους.
Ναι, ο κόσμος γύρω μας καταρρέει και δίνει τη θέση του σε έναν ολοκαίνουργιο και διαφορετικό. Οι συνθήκες και τα δεδομένα αλλάζουν παντού. Στη μουσική, την οικονομία, την κοινωνία. Και πρέπει να το αντιληφθούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται… μας αρέσει δε μας αρέσει. Τα προσαρμοστικά όντα θα εξελιχθούν και θα επιβιώσουν. Τα υπόλοιπα θα ”εξαφανιστούν”.
http://www.youtube.com/watch?v=WFmm0UiX6IQ
Το τραγούδι Κρύσταλλα με τον Πάνο Κιάμο έγινε επιτυχία σε λίγες μόνο μέρες. Πως προέκυψε αυτός ο στίχος;
Τώρα τι περιμένεις να σου πω… ότι εμπνεύστηκα απ’ το παλιό κρυστάλλινο σερβίτσιο της γιαγιάς; (γέλια)
Κατ’ αρχάς συνεργάζομαι πρώτη φορά μ ένα πολύ ταλαντούχο συνθέτη το Γιώργο Παπαδόπουλο, αλλά και με τον Πάνο Κιάμο. Προέκυψε ένα πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα και η επιτυχία είναι ότι το τραγούδι αρέσει σε πολύ κόσμο ανεξάρτητα από τις μουσικές του επιλογές. Ανέβηκε πολύ γρήγορα στη θέση 4 του radio air play και μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα είχε 800.000 views στο Youtube.
Τώρα σε ό,τι αφορά τη λέξη κρύσταλλα, θα σου πω ότι οι στιχουργοί αρκετές φορές έχουν ουρανοκατέβατες λέξεις – ιδέες, που τις χρησιμοποιούν για να αποτυπώσουν σκέψεις και να εκφράσουν συναισθήματα.
Τι άλλο ετοιμάζεις αυτό τον καιρό;
Μέχρι να δημοσιευτεί η συνέντευξή μας φαντάζομαι ότι θα έχει βγει το νέο cd της Δέσποινας Βανδή που έχουμε γράψει ένα τραγούδι με το Φοίβο.
Ακόμα, ετοιμάζω τραγούδια για τη νέα δισκογραφική δουλειά του Νότη Σφακιανάκη, αλλά και κάποια πράγματα που δεν είναι προς το παρόν ανακοινώσιμα. Θα μάθεις τα νέα πρώτη… μην ανησυχείς!
Εμείς να σου ευχηθούμε τα καλύτερα στην ζωή σου!