Τι σου κάνω “κούκλα” μου;
“Αγάπη από νάιλον”, σα να λέμε!
“Αγάπη από νάιλον”, σα να λέμε!
“Αγάπη από νάιλον”, σα να λέμε!
“Αγάπη από νάιλον”, σα να λέμε!
Λίγα χρόνια πριν η Βίσση σε ένα τραγούδι της μίλαγε για μια «αγάπη από νάιλον» σε μελοποιημένη ποίηση Καρβέλα από τον ίδιο τον Καρβέλα. Τότε εμείς δεν καταλάβαμε περί τίνος μας μιλούσε ο Καρβέλας. Σκεφτήκαμε όλοι οι αφελείς… “ακόμα μια “πίπα” του Καρβέλα που την τραγουδά η Βίσση”. Αλλά εκείνος μας περνούσε το μήνυμα… “σε έναν κόσμο που είναι όλα πλαστικά”… μέχρι και το σεξ!
Η ανάγκη για γρήγορες, “καθαρές” και χωρίς μα-μου-σου-του σεξουαλικές επαφές εμφανίζεται πολλά χρόνια πριν. Τέσσερις αιώνες πριν έχουμε την πρώτη καταγεγραμμένη εμφάνιση ανθρώπινων ομοιωμάτων, για σεξουαλική ικανοποίηση. Σίγουρα σε πολύ πρώιμο στάδιο σε σχέση με τη σημερινή εξελιγμένη μορφή τους ,αλλά χωρίς αμφιβολία, κοντά σε αυτά που αναζητούσε και αναζητά ο άνθρωπος.
Η εξέλιξή τους κράτησε αρκετά χρόνια.
Όπως και η χρήση τους σε κομβικά σημεία της Ιστορίας. Λέγεται πως ακόμη και ο Αδόλφος Χίτλερ, προκειμένου να είναι ήσυχος με την υγεία των στρατιωτών του αλλά και τη σεξουαλική τους ικανοποίηση παράλληλα, είχε βρει λύση στις πλαστικές κούκλες του σεξ. Γιατί μην τον βλέπεις τον φασίστα, σαν φασίστα, θα νοιαστεί για τις «σηκωμάρες» σου όσο κανείς!!! Μάλιστα, κατόπιν εντολής του, το 1940 κατασκευάστηκαν για πρώτη φορά ξανθές κούκλες με γαλάζια μάτια, που ήταν τόσο μικρές ώστε να χωρούν στους σάκους των ανδρών του. Γιατί τι να την κάνεις την κούκλα, κούκλα μου, αν δεν έχει το μάτι το γαλάζιο στη μάπα; Πως θα εκσπερματώσεις ο στρατιώτης;
Η επιλογή αυτή, υπό την απειλή διαφόρων σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί έξυπνη, μα και κυρίως πρακτική. Το, όποιο, πρόβλημα ξεκινά όταν η λύση αυτή υιοθετείται από ανθρώπους την σήμερον ημέρα.
Ήδη σε χώρες όπως η Κίνα, η Ιαπωνία και η Κορέα η χρήση τέτοιων ομοιωμάτων είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη, σε βαθμό που προκαλείται ανησυχία για τις σχέσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών.
Μα δε βρωμά “πλαστικίλα”-απορία το ‘χω.
Σύμφωνα με έρευνα, που έγινε στην Ιαπωνία, η πλειοψηφία των χρηστών, είναι άνδρες μοναχικοί, ενώ κατά 60% κατατάσσονται στο ηλικιακό γκρουπ άνω 40 ετών.
Στη δεύτερη αυτή κατηγορία ανήκει και ένας Γιαπωνέζος μηχανικός ο οποίος όταν επιστρέφει στο σπίτι του δεν τον περιμένει μια σύζυγός ή μια κοπέλα αλλά μία σειρά από sex dolls, καθισμένες στον καναπέ. Ο τύπος έχει δώσει ονόματα σε κάθε μία από αυτές, ενώ τις πλένει και τις αρωματίζει ώστε το πλαστικό να μοιάζει με δέρμα. Τις ντύνει, δε, με ακριβά εσώρουχα για να θυμίζουν περισσότερο ελκυστικές κυρίες.
Όπως έχει εξομολογηθεί ο ίδιος σε Μέσα Ενημέρωσης της χώρας του, κατά τη διάρκεια της ζωής του είχε σεξουαλικές επαφές με 5 γυναίκες. Προτιμά, όμως, τις πλαστικές του κούκλες, καθώς τη διαδικασία ολοκλήρωσης με μία κοπέλα τη χαρακτηρίζει χρονοβόρα.
Με 16.000 δολάρια, που έχει δαπανήσει ως τώρα για τη συλλογή του, φαίνεται πως πέρα από τις σεξουαλικές του ανάγκες, καλύπτει και τις ανασφάλειές του. Όπως λέει ο ίδιος «μία κοπέλα μπορεί να με απατήσει αλλά αυτές οι κούκλες ανήκουν 100% σε εμένα. Με ένα κλικ τις παραγγέλνω και στέλνονται σπίτι μου».
Η βιομηχανία των sex dolls σε χώρες της Ασίας ανθεί και οι κούκλες βελτιώνονται όλο και περισσότερο. Ανατομικά σωστές, με κινούμενα μέρη, σε διάφορες στάσεις… Και σε τιμές που κυμαίνονται από 850 μέχρι 5.500 δολάρια. Οι πιο ακριβές είναι φτιαγμένες από σιλικόνη και έχουν 35 κινούμενες αρθρώσεις!
Σύμφωνα με έρευνες επιστημών, ο πρώτος λόγος που οι άντρες καταφεύγουν σε τέτοιες επιλογές είναι η κυριαρχία των γυναικών σε αρκετούς τομείς, πλέον, και η αδιαφορία που επιδεικνύουν απέναντι στους άνδρες.
Οι τελευταίοι βιώνουν την απομόνωση, την απόρριψη και τη μιζέρια. Ως εκ τούτου τέτοιου είδους ομοιώματα βοηθούν τους ίδιους να ξεπεράσουν σειρά, κυρίως ψυχολογικών, προβλημάτων. Η φροντίδα των sex dolls παρομοιάζεται με τη φροντίδα ασθενών, αλλά οι ίδιοι το προτιμούν απ’ το να χάσουν χρόνο σε ραντεβού, ακόμα και αν το σεξ, όπως παραδέχονται, είναι πολύ καλύτερο με μία “πραγματική” γυναίκα.
Για να αντιληφθούμε τα μεγέθη, αξίζει να αναφέρουμε πως μόνο η εταιρεία Ningbo Yamei, κατασκεύασε και πούλησε πέρυσι 50.000 πλαστικές κούκλες. Δυστυχώς, αυτούς τους αριθμούς θα ενισχύει η αποξένωση των δύο φύλων, ο λίγος ελεύθερος χρόνος που διαθέτει ο καθένας, η κρίση που δεν επιτρέπει τις πολλές εξόδους και το “κόλλημα” με τους χώρους κοινωνικής δικτύωσης.
“Καλή η παλάμη”, σου λέει ο μοναχικός Ασιάτης, “αλλά άλλη η χάρη του πλαστικού αιδοίου”!
Τι να πεις;
Όλα για τον άνθρωπο είναι!