Τον Δεκέμβριο κληρώνει για το τηλεοπτικό «σπίτι» του Champions League
Τον Δεκέμβριο κληρώνει για το «νέο» τηλεοπτικό σπίτι του Champions League για τη τριετία 2025-2027, με τους δύο ενδιαφερόμενους Cosmote και Nova να ετοιμάζονται να υποβάλλουν τις προσφορές τους μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο. Η μάχη της διεκδίκησης αναμένεται θερμή, αφού θα ολοκληρώσει τον τηλεοπτικό χάρτη των αθλητικών μεταδόσεων, κλειδώνοντας και τις συνδρομές των ποδοσφαιρόφιλων τηλεθεατών.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, η επικοινωνία με την Uefa για τις διαπραγματεύσεις της διεθνούς ποδοσφαιρικής διοργάνωσης έχει ήδη ξεκινήσει και οι ενδιαφερόμενοι έχουν προθεσμία έως τις 5 Δεκεμβρίου να καταθέσουν τις προσφορές τους. Αμέσως μετά θα ακολουθήσουν οι σχετικές επαφές, ώστε οι όποιες αποφάσεις να οριστικοποιηθούν πριν το τέλος της χρονιάς, ίσως και πριν την εορταστική περίοδο.
Ενδιαφέρον αναμένεται να εκδηλώσουν και τα δυο στρατόπεδα της εγχώριας συνδρομητικής TV, με το «στοίχημα» όμως να κρίνεται κομβικότερο για την Cosmote, δεδομένου ότι έχει τα δικαιώματα της αναμετάδοσης της διοργάνωσης την τελευταία 10ετία, μέχρι και του χρόνου. Ανοιχτό ωστόσο παραμένει το ενδεχόμενο να συμμετέχει στη διαδικασία και κάποιο ελεύθερο ελληνικό κανάλι για να διεκδικήσει μέρος των αναμεταδόσεων, κάτι που ισχύει για την τρέχουσα σεζόν με το MEGA.
Σημειωτέον ότι το Champions League αποτελεί το τελευταίο μεγάλο asset του αθλητικού περιεχομένου για την επόμενη τριετία, εκτός των ελληνικών ομάδων, καθώς Premier League, NBA και Euroleague έχουν κλειδώσει έως το 2028. Να θυμίσουμε ότι το καλοκαίρι οριστικοποιήθηκε η αναμετάδοση των αγώνων του ελληνικού ποδοσφαίρου με το σκορ να λήγει 8-6 υπέρ της Cosmote. Για την ακρίβεια , AEK, Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, Βόλος, ΟΦΗ, Παναιτωλικός, Λαμία και Κηφισιά παίζουν αποκλειστικά στην COSMOTE TV για τους εντός έδρας αγώνες. Αντίστοιχα η Nova θα προβάλει αποκλειστικά τους αγώνες των ΠΑΟΚ, Άρη, Ατρόμητου, ΠΑΣ Γιάννινα, Αστέρα Τρίπολης και Πανσερραϊκού.
Η πίτα της συνδρομητικής τηλεόρασης
Το «στοίχημα» κρίνεται σημαντικό δεδομένου ότι το αθλητικό περιεχόμενο θεωρείται για πολλούς συνδρομητές καθοριστικό για την επιλογή πλατφόρμας, ειδικά μετά την εμφάνιση και την αύξηση της συνδρομητικής βάσης των διεθνών πλατφορμών ψυχαγωγίας (Netflix και Disney+). Μια αλλαγή του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μάλιστα, θα μπορούσε να σημάνει μετακίνηση συνδρομητών και αλλαγή των μέχρι σήμερα μεριδίων αγοράς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες των εγχώριων πλατφορμών συνδρομητικής τηλεόρασης αριθμούσαν στο τέλος του 2022, περίοδο για την οποία υπάρχουν επίσημα στοιχεία από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), τους 1.189.061.
Στην κορυφή της λίστας των εγχώριων παρόχων pay tv βρίσκεται η Cosmote, οι συνδρομητές της οποίας έφτασαν τους 665.261, αυξανόμενοι κατά 3,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Μόνο στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η εταιρεία προσέθεσε 17 χιλιάδες καθαρές συνδέσεις, χάρη στο τηλεοπτικό της περιεχόμενο.
Αύξηση της συνδρομητικής της βάσης κατέγραψε και η Nova το πρώτο εξάμηνο του έτους, με τους χρήστες της Nova ΕΟΝ να αριθμούν πλέον τις 425.000.
Τέλος και η Vodafone TV, η μόνη εκ των εγχώριων πλατφορμών που δεν περιλαμβάνει αθλητικό περιεχόμενο, κατάφερε να προσθέσει επιπλέον 20.000 νέους συνδρομητές, πλησιάζοντας ολοένα και πιο κοντά τον στόχο των 200.000 πελατών.