Το πρώτο αποκλειστικά αντρικό κατάστημα του Christian Louboutin άνοιξε τις πόρτες του
Στο Λονδίνο.
Στο Λονδίνο.
Στο Λονδίνο.
Στο Λονδίνο.
Ο Christian Louboutin έχοντας ακούσει το κάλεσμα από τους άνδρες, που είναι φανατικοί της περίφημης κολεξιόν από τα παπούτσια του αποφάσισε να φέρει εις πέρας τα εγκαίνια του πρώτου του ανδρικού καταστήματος του στις ΗΠΑ και πιο συγκεκριμένα στην Νέα Υόρκη.
Το 1.500 τετραγωνικών κατάστημα στο 808 Washington Street είναι το πρώτο από τα τρία ¨αποκλειτικά¨ανδρικά καταστήματα που ήταν έτοιμο να ανοίξει φέτος.
Ο διευθυντής λιανικής πώλησης των ΗΠΑ, Κάρλα Erice δήλωσε “Πουλάμε συλλογή των ανδρών μας σε όλα τα καταστήματα των γυναικών μας, αλλά αυτή είναι η πρώτη εγκανίαση του ανδρικού αποκλειστικά και μόνο καταστήματος με το εμπορικό σήμα των ανδρών”. Πληροφοριακά ο οίκος Louboutin ως μια ιδιωτική επιχείρηση, έχει όγκο πωλήσεων πάνω από 300 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
Το ανδρικό κατάστημα στην Νέα Υόρκη βρίσκεται τοποθετημένο στην γωνία πίσω από το γυναικείο κατάστημα της εταιρείας στην οδό: ¨59 Horatio Street¨ και έχει σχεδιαστεί για να αποτίσει φόρο τιμής στην βιομηχανική κληρονομιά της γειτονιάς.Εκτεθειμένα σωληνώσεων και αγωγών χρησιμεύουν πρακτικά ως την οροφή και ένα τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής από το κοντινό High Line κρέμεται πάνω από την πόρτα. Το φουαγιέ διαθέτει έξι φεγγίτες, εφοδιασμένους με καθρέφτες διασωθέντες από το Οπλοστάσιο της Park Avenue. Μια γεωμετρική στα πλαίσια των συνόρων rawhide υπογραφή αποτελεί κόκκινο χαλί της εταιρείας.
Έχοντας ως πρότυπο το κατάστημα του Παρισιού, η boutique διαθέτει επίσης ως χαρακτηριστικό διαμάντι – ένα πάνελ τοίχου από δέρμα, κεντημένο με διάφορα σχέδια από παπούτσια φτιαγμένο στο ατελιέ του Jean-Philippe Lesage στην Ινδία.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του καταστήματος είναι ότι στο πιίσω μέρος του καταστήματος διαθέτει μια φωτεινή επιγραφή ,όπου οι αγοραστές μπορούν να οδηγηθούν σε μια γωνιά του καταστήματος και να έχουν την προσωπική εμπειρία να σκιαγραφήσουν το δικό τους “τατουάζ ” είτε από μια ψηφιακή εικόνα ,είτε από προσωπικό τατουάζ από το σώμα τους ,είτε ακόμα εκείνο σχεδιασμένο αποκλειστικά από το Louboutin και να επιλέξουν να αποτυπωθεί στα δικά στους παπούτσια στο ατελιέ του Lesage.
Αυτό το χαρακτηριστικό υπάρχει στα καταστήματα στο Παρίσι και αναμένεται και στο κατάστημα στο L.A. Δεν υπάρχει στο κατάστημα στο Σικάγο ,καθώς είναι προσόν μόναχα των ανδρικών καταστημάτων.
Ο Louboutin έλεγε ότι “το τατουάζ είναι μια μοντέρνα γλώσσα στις σημερινή εποχή ,όπως ακριβώς ένα οικόσημο της οικογένειας. Και αυτό ταιριάζει πραγματικά την πόλη της Νέας Υόρκης. “
Η επιλογή των υποδημάτων και αξεσουάρ στο κατάστημα της Νέας Υόρκης είναι το μεγαλύτερο στις ΗΠΑ, με 100 αποθηκευτικές μονάδες. Η συλλογή κυμαίνεται από ζωγραφισμένα στο χέρι περίπτωση iPad python για 1.595 δολάρια και το ασήμι spiked Syd Shopper τσάντα για $ 3.695 σε ένα σακίδιο δέρμα και καμβά για 1.895 δολάρια. Η επιλογή του παπουτσιού καλύπτει τα πάντα, από το συντηρητικό μπαμπά, επίπεδα για αργόσχολο για $ 895, έως Louis Strass πάνινα παπούτσια για 2.495 δολάρια – όλα με το μοναδικό κόκκινο σήμα κατατεθέν της εταιρείας .
Ο Louboutin παρατηρώντας από τα γυναικεία καταστήματα του ότι είχε και πολλούς επισκέπτες από το ανδρικό κοινό, αποφάσισε να ασχοληθεί και επαγγελματικά με το ανδρικό παππούτσι ,αφού μέχρι πρόσφατα ασχολούνταν μόνο ερασιτεχνικά να σχεδιάζει για εκείνον και για προσωπικούς του φίλους.Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το ερέθισμα του αποτέλεσε, μια Γαλλίδα πελάτισα που του είχε παραγγείλει ένα ζευγάρι παπούτσια σε πολύ μεγαλύτερο μέγεθος από αυτό που φορούσε.Όταν συγκλονισμένος άκουσε από κάποιο γνωστό την ιστορία , ότι το ζευγάρι το συγκεκριμένο το ήθελε για να το κάνει δώρο στον άνδρα της , άρχισε να σκέφτεται πιο εμπορικά.
Εδώ και δυόμισι χρόνια έχει σχεδιάσει ξεχωριστές κολεξιόν για άνδρες και παραδέχεται ότι τα σχέδια του περιμένει να έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο ομοφυλοφιλικό κοινό ,αλλά αποδεικνύεται ότι είναι επίσης δημοφιλής με τα αθλητικά αστέρια και ηθοποιούς είπε.