Οι Κινέζοι θέλουν το Ελ. Βενιζέλος – Υπόσχονται 50εκ. επιβάτες το χρόνο
Το 55% του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών θέλουν οι Κινέζοι και τάζουν λαγούς με πετραχήλια!
Ενδιαφέρον για την απόκτηση του 55% του μετοχικού κεφαλαίου του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», εξέφρασε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, η κοινοπραξία Friedmann Pacific Asset Management Limited και Shenzhen Airport (Group).
«Είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε μια γέφυρα αέρος μεταξύ της Ελλάδας και της Κίνας, της μεγαλύτερης ταχύτερα αναπτυσσόμενης και σύντομα της πλουσιότερης οικονομίας του κόσμου» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου FPAM Eρικ Τσενγκ, ξεκαθαρίζοντας ότι ενδιαφέρονται για το πλειοψηφικό ποσοστό του «Ελ. Βενιζέλος», η απόκτηση του οποίου θα τους επιτρέψει να αναλάβουν και το μάνατζμεντ του αεροδρομίου.
Πρόθεσή τους, όπως πρόσθεσε, είναι να αναδείξουν το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών σε διεθνή κόμβο για επιβάτες και εμπορεύματα, προσελκύοντας έναν μεγάλο αριθμό από τους ολοένα αυξανόμενους επιβάτες από την Ασία προς την Ευρώπη, προσφέροντας νέες προοπτικές στην τοπική οικονομία. Ταυτόχρονα, όπως προσέθεσε ο Τσενγκ, αποτελεί πρόκληση για την κοινοπραξία η δυνατότητα ανάπτυξης του «Ελ.Βενιζέλος» το οποίο εξυπηρετεί περίπου 12 εκατ. επιβάτες και με τις κατάλληλες επενδύσεις θα μπορέσει να πετύχει τον στόχο των 50 εκατ. επιβατών.
Ο Cheng διευκρίνισε ακόμη ότι η σημερινή συνέντευξη Τύπου είχε στόχο την παρουσίαση της κινεζικής κοινοπραξίας, στην ελληνική κοινή γνώμη. Αυτό με δεδομένο ότι δεν υπάρχει προς στιγμήν επίσημη πρόσκληση από το ελληνικό δημόσιο, για την απόκτηση μετοχικού κεφαλαίου του ΔΑΑ.
Ερωτηθείς σχετικά με επιστολή του ΤΑΙΠΕΔ στην οποία εκφραζόταν απορία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από την κοινοπραξία για τον ΔΑΑ τη στιγμή που δεν έχει ανακοινωθεί η πώλησή του, ο κ. Τσένγκ τόνισε ότι από τις επαφές με την κυβέρνηση τα τρία τελευταία χρόνια έχουν την εκτίμηση ότι υπάρχει ενδιαφέρον από την ελληνική πλευρά. «Δεν θεωρούμε ότι είναι πολύ νωρίς για την εκδήλωση ενδιαφέροντος» δήλωσε ο κ. Τσένγκ και παράλληλα πρόσθεσε ότι το πρόγραμμα της Τρόικα αποδεικνύει ότι πολύ σύντομα το αεροδρόμιο θα ιδιωτικοποιηθεί.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το Capital.gr, ένα χρόνο πριν, εκπρόσωποι της Shenzen Airport και της Friedmann Pacific Asset Management, είχαν συναντηθεί με τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα στον οποίο εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για το ΔΑΑ.