Αυτή είναι η διαφήμιση της Ford που προκάλεσε σάλο

Γυναίκες δεμένες χειροπόδαρα και φιμωμένες, «πεταμένες» στο πορτ μπαγκάζ του νέου Ford. Δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα για να διαφημίσει η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία το νέο της μοντέλο στην Ινδία.

 


Γυναίκες δεμένες χειροπόδαρα και φιμωμένες, «πεταμένες» στο πορτ μπαγκάζ του νέου Ford. Δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα για να διαφημίσει η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία το νέο της μοντέλο στην Ινδία.

 

Την ώρα που η κοινή γνώμη στην Ινδία παραμένει σοκαρισμένη από τις συνεχείς αποκαλύψεις για ομαδικούς βιασμούς γυναικών ή ακόμη και ανηλίκων κοριτσιών, η διαφήμιση της Ford που κυκλοφόρησε, προκάλεσε σάλο και οργισμένα σχόλια στο internet. Το παράρτημα της εταιρίας στη χώρα αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη.

 

Η διαφήμιση του της Ford Figo hatchback παρουσιάζει τρεις γυναίκες φιμωμένες, δεμένες χειροπόδαρα στο πορτ μπάγκαζ του αυτοκινήτου, με τον πρώην πρωθυπουργό της Ιταλίας, Σίλβιο Μπερλουσκόνι στη θέση του οδηγού να… πανηγυρίζει.

alt

Το ίδιο μήκος η φωτογραφία με τον Μίκαελ Σουμάχερ σε θέση οδηγού με τους Αλόνσο, Φέτελ και Χάμιλτον δεμένους και φιμωμένους στο πορτ μπάγκαζ. Μια τρίτη αφίσα έχει «πρωταγωνίστριες» τις αδελφές Καρντάσιαν (Κιμ, Κλόε και Κόρτνεϊ) και οδηγό την Πάρις Χίλτον.

 

Πάνω στην αφίσα γράφει: “Άφησε πίσω τις έννοιες σου με τον υπερμεγέθη χώρο αποσκευών του Figo”.

Οι διαφημίσεις κυκλοφόρησαν μόλις λίγες μέρες αφότου η Ινδία ενέκρινε έναν αυστηρό, νέο νόμο για την τιμωρία των σεξουαλικών εγκλημάτων ύστερα από τον ομαδικό βιασμό και το θάνατο φοιτήτριας τον Δεκέμβριο.
Η απόφαση αυτή προκάλεσε ογκώδεις διαμαρτυρίες σχετικά με την μεταχείριση των γυναικών στη χώρα.

Οι διαφημίσεις που ανέβηκαν στην ιστοσελίδα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι έργο στελεχών της JWT India, μίας θυγατρικής της μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, της WPP.

 

Η Ford της Ινδίας ανακοίνωσε ότι η διαδικασία παραγωγής της διαφήμισης δεν πέρασε από τον προβλεπόμενο και συνήθη έλεγχο.

“Λυπούμεθα βαθύτατα για το περιστατικό και συμφωνούμε με τους συνεταίρους μας ότι δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί ποτέ”, αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

“Αυτό ήταν το αποτέλεσμα της δουλειάς ατόμων που ενήργησαν χωρίς την σωστή εποπτεία και εντός της εταιρείας όπου εργάζονται ελήφθησαν τα απαραίτητα μέτρα για την αντιμετώπιση της κατάστασης”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η WPP.
Σε σχόλιά τους στο Twitter και το Facebook οι χρήστες τους κατήγγειλαν τις διαφημίσεις ως “αποκρουστικές” και “απρεπείς”.
Χαρακτηριστικό είναι αυτό που έγραψε ένας χρήστης του Facebook: “Αν η Ford αντιπροσωπεύει αυτό, δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά Ford και θα προσπαθήσω να μην ξαναμπώ σε αυτοκίνητό της”.

Δείτε το βίντεο της διαφήμισης 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ozq1C6_3uUA



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!