Άννα Χατζησοφιά: “Η Κρίση δεν θρέφει την Τέχνη,γιατί δεν μπορείς να κάνεις Τέχνη με άδειο στομάχι!”
Διαβάστε τι είπε η γνωστή σεναριογράφος.
Διαβάστε τι είπε η γνωστή σεναριογράφος.
Διαβάστε τι είπε η γνωστή σεναριογράφος.
Διαβάστε τι είπε η γνωστή σεναριογράφος.
Οι ιθύνοντες των τηλεοπτικών σταθμών ισχυρίζονται πως στην Ελλάδα «πάσχουμε από έλλειψη σεναρίου και φαντασίας», πως πλέον ό,τι τους προτείνεται είναι μία στείρα επανάληψη σεναρίων που έχουμε λίγο πολύ ξαναδεί. Τι θα απαντούσατε εσείς σε αυτή τη δήλωση; Απ’ όσο γνωρίζω, διδάσκετε και σε σχολή σεναριογραφίας τις “εκκολαπτόμενες πένες” του τόπου. Έχετε παρατηρήσει αυτή την έλλειψη φαντασίας ή μήπως συμβαίνει το αντίθετο; Μήπως η κρίση “θρέφει” τελικά την τέχνη;
Ε, καλά τώρα, από δικαιολογίες άλλο τίποτε. Και τι εννοούνε “έλλειψη φαντασίας”; Ότι αν τους πήγαινε κάποιος ένα σενάριο τύπου «Lost», θα το παίρνανε; Και το “στείρα επανάληψη” είναι, επίσης, κενός λόγος. Είδα το καλοκαίρι όλο τον πρώτο κύκλο του “Hart of Dixie”, που είναι ένα μείγμα “Καφέ της Χαράς” και “Ονειροπαγίδας”. Όχι δεν μας έκλεψε κανένας, αλλά οι μύθοι διαχρονικά είναι 9 το πολύ, και οι πλοκές 21, λένε οι μεγάλοι Αμερικανοί δάσκαλοι των σεναρίων. Αυτά για όσους μιλούν για μιμήσεις. Και το “Revenge” είναι μια εκδοχή (πολύ καλή εκδοχή) του “Κόμη Μοντεχρήστο” και του “Είναι Στιγμές” που έπαιζε πέρυσι ο ΑΝΤ1. Στη σχολή έχουμε παιδιά με πολύ ταλέντο και φαντασία, και καμία έλλειψη από τα δύο δεν έχω παρατηρήσει, αντίθετα, πλεόνασμα. Όχι, η Κρίση δεν θρέφει την Τέχνη, γιατί δεν μπορείς να κάνεις τέχνη με άδειο στομάχι. Ούτε ανήκω σε αυτούς που θεωρούν ότι είναι ευκαιρία να ανακαλύψουμε τις αξίες των γονιών μας. Τέτοιες αντιλήψεις τύπου Μαρίας Αντουανέτα, τις θεωρώ προσβολή για τους 1000 νέους ανέργους την ημέρα και τους αυτόχειρες
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη της Άννας Χατζησοφιά εδώ.