Ελένη Αλεξανδρή: Απο φάν της Άννας Βίσση, τώρα συμπρωταγωνίστρια της

«Οι καμπάνες του Edelweiss», η οποία θα κάνει πρεμιέρα στις 6 Φεβρουαρίου στο «Pantheon Theater», εξηγεί πώς από μεγάλη fan της «απόλυτης» κατέληξε να γίνει συμπρωταγωνίστριά της


Η μουσικός και ηθοποιός που υποδύεται την κόρη της Αννας Βίσση στη νέα ροκ όπερα του Νίκου Καρβέλα

Εκείνο το πρωινό της Τρίτης η Ελένη Αλεξανδρή είχε ξυπνήσει νωρίς. Ηταν οι τελευταίες ζεστές μέρες του Οκτωβρίου, οι μετεωρολόγοι είχαν ήδη προβλέψει τα πρωτοβρόχια που θα ακολουθούσαν και εκείνη είχε αποφασίσει πως το καλύτερο που είχε να κάνει ήταν να βγει μια ωραία βόλτα κοντά στην πλατεία της Νέας Σμύρνης, όπου μένει, με κατεύθυνση προς την οδό Μάχης Αναλάτου, μαζί με το σκυλί της, ένα μικρό μαλτεζάκι, τον Romeo.

Στα πρώτα δέκα λεπτά χτύπησε το κινητό της από άγνωστο αριθμό. Μια γυναικεία φωνή τής συστήθηκε ως «παραγωγή από το νέο έργο του Νίκου Καρβέλα με την Αννα Βίσση, “Οι καμπάνες του Edelweiss”» και τη ρώτησε αν θα ήθελε να συμμετάσχει στην παράσταση αφού, μετά τις δύο οντισιόν που είχαν πραγματοποιηθεί τους προηγούμενους μήνες, η Ελένη κρίθηκε ως η ιδανική να υποδυθεί την κόρη της Αννας στο έργο, τη Σάρα, ανάμεσα σε 125 κορίτσια που είχαν επίσης διαγωνιστεί ως την τελική επιλογή. «Νομίζω πως το πρώτο πράγμα που έκανα εκείνη τη στιγμή ήταν να πάρω το σκυλί μου αγκαλιά και να το φιλήσω!» μου λέει καθώς εξηγεί στη σερβιτόρα του καφέ ότι δεν πίνει καφεΐνη και ότι θα προτιμούσε έναν φρέσκο χυμό πορτοκάλι για πρωινό. «Χοροπηδούσα από τη χαρά μου! Φώναζα μέσα στον δρόμο! Πήρα τηλέφωνο τη μαμά μου, τον μπαμπά μου, όλους μου τους φίλους και όποιον άλλον μου ερχόταν εκείνη την ώρα στο μυαλό και τους το ανακοίνωνα. Νομίζω πως ήταν μία από τις πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής μου!», μου λέει.

Θυμάται ακόμη πόσο πολύ ηρέμησε όταν την είχε αγκαλιάσει η Αννα Βίσση σε μία από τις οντισιόν και της είχε πει να μην πιέζεται. «Αρεσες στον Νίκο και μάλλον θα σε ξαναδούμε», της είχε αναφέρει, κάνοντάς την να αισθανθεί πολύ όμορφα.

 

«Για κάποιους είμαι “Ελληνίδα του Καναδά”, για άλλους “Καναδέζα της Ελλάδας”, αλλά εγώ νιώθω μια γυναίκα 100% Ελληνίδα που απλώς μεγάλωσε στον Καναδά»

Στις πρόβες που ακολούθησαν με τον σκηνοθέτη Γιάννη Κακλέα και τη Λία Βίσση, η σχέση της Ελένης με την Αννα γινόταν όλο και πιο φιλική. «Η Αννα με συμβουλεύει συνεχώς», μου λέει. «Με καθοδηγεί ώστε να βγει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα επάνω στη σκηνή – και τραγουδιστικά και υποκριτικά. Το ίδιο συμβαίνει και με τον Νίκο Καρβέλα, αλλά και με τον Γιάννη Κακλέα. Εχω πάντως μεγάλη αγωνία για το τελικό αποτέλεσμα. Η Αννα μου λέει συνεχώς “μην αγχώνεσαι, όλα θα πάνε καλά. Εσύ τραγούδα όπως ξέρεις και μη σκέφτεσαι τίποτ’ άλλο”, αλλά δεν μπορώ να μη νιώθω δέος όταν από μεγάλη θαυμάστριά της βρέθηκα σήμερα να παίζω και να τραγουδώ δίπλα της!». Θέλει να μου πει κι άλλα για την Αννα: «Είναι μια πολύ μεγάλη σταρ, αλλά όταν της μιλάω νιώθω πως αυτό συμβαίνει με μια φίλη μου! Τη νιώθω πολύ κοντά μου! Μας φέρνει γλυκά, πάστες, σοκολάτες… Αλλά όταν έρχεται η στιγμή της πρόβας, είναι απολύτως συγκεντρωμένη στο έργο. Είναι μια εξαιρετική επαγγελματίας», συμπληρώνει.

Η Ελένη, όμως, δεν γνωρίστηκε ουσιαστικά τώρα πρώτη φορά με την απόλυτη Ελληνίδα σταρ. Στα 15 της, στο Τορόντο του Καναδά όπου μεγάλωσε η ίδια και έζησε μέχρι τα 23 της χρόνια, ως παιδί Ελλήνων μεταναστών, η Αννα Βίσση είχε ταξιδέψει εκεί λόγω κάποιας περιοδείας που έκανε εκείνη την εποχή. Κάποια στιγμή θέλησε να ανεβάσει στο stage το μικρό εκείνο κοριτσάκι που βρισκόταν μπροστά από τη σκηνή και το οποίο γνώριζε απέξω όλα της τα τραγούδια. «Ημουν ανέκαθεν fan της Αννας», θα μου πει. «Οποτε έβγαινε κάποιο νέο της CD έτρεχα να το αγοράσω. Σκέψου πώς νιώθω τώρα που συνεργάζομαι μαζί της! Είναι σαν να πραγματοποιείται ένα από τα πιο τρελά μου όνειρα». 

Από τη συμμετοχή της στο «X-Factor»

Από τα παιδικά της χρόνια στο Τορόντο θυμάται το ελληνικό σχολείο όπου πήγαινε κάθε Σάββατο, την κυριακάτικη λειτουργία στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου, την Danforth street όπου συναντιόταν με τους φίλους της και έκαναν βόλτες, το κατηχητικό όπου πήγαινε, την ελληνική χορωδία στην οποία αρχικά συμμετείχε, ώσπου τελικά έγινε διευθύντριά της, τις θεατρικές παραστάσεις με έργα Ελλήνων συγγραφέων στα οποία έπαιζε, τους ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς από τη Θράκη και την Κρήτη μέχρι την Ηπειρο τους οποίους μάθαινε μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά Ελλήνων μεταναστών. «Κάθε καλοκαίρι, όμως, ερχόμουν εδώ. Είχα λατρεία με την Ελλάδα. Σπούδασα πιάνο στο Royal Conservatory of Music, αποφοίτησα με άριστα από τη Δραματική Σχολή του York University, αλλά αισθανόμουν πως η καρδιά μου χτυπούσε για την Ελλάδα. Δεν μου ήταν, λοιπόν, δύσκολο να αφήσω το Τορόντο για να έρθω να ζήσω στην Αθήνα. Για κάποιους είμαι “Ελληνίδα του Καναδά”, για άλλους “Καναδέζα της Ελλάδας”, αλλά εγώ νιώθω μια γυναίκα 100% Ελληνίδα που απλώς μεγάλωσε στον Καναδά», καταλήγει.
Από τον Καναδά στο «X-Factor»

Το κοινό πρωτογνώρισε την Ελένη στο δεύτερο «X-Factor», εκείνο που είχε προβληθεί την τηλεοπτική σεζόν 2009-2010 με παρουσιαστή τον Σάκη Ρουβά – η ίδια ανήκε τότε στην ομάδα της Κατερίνας Γκαγκάκη. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι είχαν συμμετάσχει επίσης η Ηβη Αδάμου, η Ελευθερία Ελευθερίου, οι 48 Ωρες, η Πωλίνα Χριστοδούλου, ο Νικηφόρος κ.ά. Η Ελένη είχε κερδίσει τότε την τέταρτη θέση. «Εχω ξεχάσει πολλά πράγματα από εκείνη την εποχή. Πάνε και τόσα χρόνια πια… Μερικές φορές βλέπω τον εαυτό μου στο YouTube και λέω: “Α! Εγινε κι αυτό;”. Ολα είχαν συμβεί πολύ γρήγορα, αλλά δεν μετάνιωσα ούτε λεπτό που μπήκα κι εγώ σ’ αυτό το σόου. Ηταν ένα πολύ σημαντικό βήμα στις πρώτες μου δουλειές, στις συνεργασίες που ξεκίνησα να κάνω, στα τραγούδια που είπα. Δοκίμαζα κάθε βδομάδα πολλά και διαφορετικά πράγματα, κάτι που με βοήθησε να κατανοήσω τι μου πηγαίνει περισσότερο ερμηνευτικά και τι όχι», μου λέει.

Μέχρι σήμερα η Ελένη έχει συνεργαστεί με τη Δέσποινα Βανδή, την Ελενα Παπαρίζου, τον Νίκο Οικονομόπουλο, τον Σταμάτη Γονίδη, τον Θάνο Πετρέλη, τον Κώστα Μαρτάκη, τον Νίκο Μακρόπουλο, με τον οποίο συνεχίζουν ακόμη να κάνουν κάποιες εμφανίσεις. «Είμαι πολύ τυχερή που συνεργάστηκα με όλα αυτά τα ονόματα. Οι αναμνήσεις μου είναι μόνο θετικές», αναφέρει. «Θυμάμαι, για παράδειγμα, την Ελενα Παπαρίζου κατά τη διάρκεια των προβών μας να παίρνει το τετράδιο όπου κρατούσα κάποιες σημειώσεις και να μου γράφει με το στυλό της εκείνα ακριβώς τα σημεία που ήθελε να της κάνω φωνητικά στο “Mambo”. Εχω φυλάξει αυτό το τετράδιο στο σπίτι, είναι πολύ σημαντικό για μένα!».

«Η Αννα με συμβουλεύει συνεχώς. Με καθοδηγεί ώστε να βγει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα επάνω στη σκηνή – και τραγουδιστικά και υποκριτικά. Το ίδιο συμβαίνει και με τον Νίκο Καρβέλα, αλλά και με τον Γιάννη Κακλέα»

Η καθημερινότητα της Ελένης σήμερα μοιράζεται ανάμεσα στις πρόβες της στο «Pantheon Theater» της οδού Πειραιώς, σε κάποια μαθήματα που διδάσκει στο Fame Studio του ΑΝΤ1 και στο σπίτι με τον σύζυγό της – παντρεύτηκε στις 25 Αυγούστου του 2013 με τον μουσικό της καρδιάς της, ενώ μου αναφέρει: «Θέλω πολύ να κάνω το πρώτο μου παιδί!».

Βιάζεται, όμως, να πάει στην πρόβα της. Δείχνει να ζει γι’ αυτές τις στιγμές και αισθάνεται πολύ μεγάλη χαρά. Αλλά «είναι Τετάρτη σήμερα κι έχει λαϊκή στη Νέα Σμύρνη», μου λέει. Κάτι μαρούλια θέλει να προλάβει να αγοράσει, ντομάτες και φρούτα, αφού πρέπει να προσέχει περισσότερο πια τη διατροφή της, τη σιλουέτα και την εμφάνισή της εν όψει της μεγάλης πρεμιέρας.

 

Η συνέντευξη έγινε για το Πρώτο Θέμα 

Πηγή: Πρώτο Θέμα 



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!