Φεστιβάλ κινηματογράφου…
Το φετινό 24ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το Μεγάλο Διεθνές Φεστιβάλ της Αθήνας, θα διεξαχθεί από 26 Οκτωβρίου έως και τις 2 Νοεμβρίου 2011.
Το φετινό 24ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το Μεγάλο Διεθνές Φεστιβάλ της Αθήνας, θα διεξαχθεί από 26 Οκτωβρίου έως και τις 2 Νοεμβρίου 2011.
Το φετινό 24ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το Μεγάλο Διεθνές Φεστιβάλ της Αθήνας, θα διεξαχθεί από 26 Οκτωβρίου έως και τις 2 Νοεμβρίου 2011.
Το φετινό 24ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, το Μεγάλο Διεθνές Φεστιβάλ της Αθήνας, θα διεξαχθεί από 26 Οκτωβρίου έως και τις 2 Νοεμβρίου 2011.
Στις 8 μέρες της διάρκειας του Φεστιβάλ, περισσότερες από 50 ταινίες από την Ευρώπη και τις άλλες ηπείρους θα παρουσιαστούν στον κινηματογράφο Απόλλων Cinemax Class και το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Η επίσημη έναρξη του 24ου Πανοράματος Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου θα γίνει στις 26 Οκτωβρίου στον κινηματογράφο Απόλλων Cinemax Class, με τη βραβευμένη τουρκική ταινία «Κάποτε στην Ανατολία» του Nuri Bilge Ceylan – Μεγάλο Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής του Φεστιβάλ των Κανών. Η προβολή θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την εταιρία διανομής Ama Films.
Στο πλαίσιο του 24ου Πανοράματος, θα φιλοξενηθούν τα ακόλουθα αφιερώματα:
Akira Kurosawa: 100 + 1 χρόνια μετά τη γέννησή του, το Πανόραμα επιλέγει τρία από τα αριστουργήματά του. Τρία μεγάλα σκηνοθετικά ρίσκα, ενδεικτικά του εύρους του έργου του. Οι «Επτά Σαμουράι» είναι η πιο αναγνωρίσιμη ταινία του, η επική περιπέτεια που τον έκανε γνωστό στη Δύση. Η απόλυτα ανθρωπιστική ταινία του, «Ο Κοκκινογένης», και Το «Dodes’kaden» είναι η πρώτη έγχρωμη ταινία του, η οποία καταγράφει με ονειρικό τρόπο τη ζωή των κατοίκων μιας άθλιας παραγκούπολης
Samuel Fuller: Το 24ο Πανόραμα, με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννησή του, το 2012, και, μετά την επιτυχία του περσινού αφιερώματος στον παραγνωρισμένο Αμερικανό σκηνοθέτη, ολοκληρώνει φέτος την ενδοσκόπησή του στο καθ’ όλα επιδραστικό έργο του μεγάλου αυτού δημιουργού. Με το «Run of the Arrow» («Η τελευταία σφαίρα του πολέμου») ο Fuller υπέγραψε μια από τις πιο περίπλοκες ταινίες του. Με το απόλυτα χορογραφημένο σινεμασκόπ και τους σκληρούς διαλόγους του «House of Bamboo» παρέδωσε ένα φιλμ νουάρ τολμηρό, τόσο για την απεικόνιση της βίας όσο και για τον αμφιλεγόμενο ερωτισμό του, ενώ με το «Shock Corridor» βούτηξε χωρίς στόχο ανάδυσης στο στόμα της τρέλας, υιοθετώντας τον παραλογισμό των τροφίμων ενός ψυχιατρείου.