H Άννα Βίσση πρωταγωνιστεί σε Ιαπωνική διαφήμηση
Δεύτερη διαφήμιση για την Άννα Βίσση στην Ιαπωνία!
Δεύτερη διαφήμιση για την Άννα Βίσση στην Ιαπωνία!
Δεύτερη διαφήμιση για την Άννα Βίσση στην Ιαπωνία!
Δεύτερη διαφήμιση για την Άννα Βίσση στην Ιαπωνία!
Δημιουργός της διαφήμισης είναι ο διάσημος καλλιτέχνης Naoki Mitsuse, ο οποίος έφτιαξε για χάρη της ιαπωνικής εταιρείας παραγωγής ποτών sake, Tateyama Brewing Company,ένα animated διαφημιστικό.Ο δημιουργός της διαφήμισης, Naoki Mitsuse, μίλησε αποκλειστικά στο fannatics.gr και είπε:
Βλέπουμε αρκετούς “περίεργους” συμμετέχοντες στην διαφήμιση, υπάρχει συγκεκριμένο θέμα ή συμβολισμοί;
“Χωρίς να αποκαλύπτω πολλά, οι χαρακτήρες του εστιατορίου στην διαφήμιση είναι παρμένοι απο μια σειρά κινουμένων σχεδίων, η οποία φτιάχτηκε σε συνεργασία με την Tateyama Brewing Co. H ιστορία της σειράς εξελίσσεται γύρω από τον τρίφθαλμο αόρατο και αδίστακτο διευθυντή μιας εταιρείας. Oι χαρακτήρες στην διαφήμιση απολαμβάνουν ένα έξοχο δείπνο και ψυχαγωγούνται από μία υπέροχη τραγουδίστρια. Το γεγονός ότι το ιαπωνικό sake, το οποίο ταιριάζει άψογα στην ιαπωνική κουζίνα, ταιριάζει εξίσου καλά και στη Δυτική είναι μέρος του νοήματος της διαφήμισης.”
Για ποίο λόγο αποφασίσατε να χρησιμοποιήσετε για δεύτερη φορά το τραγούδι της Άννας στη νέα καμπάνια; Ποιός ήταν ο αντίκτυπος της πρώτης διαφήμισης, τόσο στα media, όσο και στον κόσμο;
“Ο λόγος που διαλέξαμε να κάνουμε μια δεύτερη εκδοχή του “Το Πολύ Πολύ” της Άννας ήταν απλά λόγω της μεγάλης επιτυχίας του πρώτου διαφημιστικού. Πιστεύω πως η μουσική της Άννας ακούγεται το ίδιο φρέσκια και εξωτική όσο και γνώριμη στο ιαπωνικό αυτί.”
Γνωρίζατε ότι η Άννα έχει ένα άσπρο Μαλτεζάκι σαν αυτό της διαφήμισης;
“Ναι, γνώριζα πως η Άννα έχει ένα πολύ ιδιαίτερο Μαλτεζάκι που λέγεται Βανίλια. Η έμπνευση για το σκυλάκι στο κινούμενο σχέδιο μου ήρθε από έναν αδέσποτο σκύλο που είχα δεί στον σταθμό τρένου της Νάπολης, που μου θύμισε τη Βανίλια.”
Θα θέλαμε ένα σχόλιο σας για την διαφήμιση ή κάποιο μήνυμα για την Άννα.
“Ήταν πραγματικά μεγάλη μου ευχαρίστηση και μεγάλο προνόμιο που μου δόθηκε η ευκαιρία να δημιουργήσω ένα κινούμενο σχέδιο με την μουσική της Άννας ξανά. Χαίρομαι όταν σκέφτομαι πως το “Το Πολύ Πολύ” θα ξανακάνει την εμφάνιση του στην ιαπωνική τηλεόραση σαν μία έκρηξη φρεσκάδας στη χαώδη θάλασσα των ιαπωνικών προγραμμάτων.”