Οι ατάκες που αγαπήθηκαν μέσα από τις διαφημίσεις
Έξι ευρηματικές διαφημίσεις εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, με ατάκες που έγιναν τα «σουξέ» της εποχής.
Έξι ευρηματικές διαφημίσεις εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, με ατάκες που έγιναν τα «σουξέ» της εποχής.
Έξι ευρηματικές διαφημίσεις εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, με ατάκες που έγιναν τα «σουξέ» της εποχής.
Έξι ευρηματικές διαφημίσεις εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, με ατάκες που έγιναν τα «σουξέ» της εποχής.
Δείτε τις έξι διαφημίσεις που αγαπήθηκαν από τον κόσμο τα τελευταία χρόνια και τους πρωταγωνιστές τους που ξεχώρισαν για τις ατάκες τους.
1.«Αγαπούλα την κουκούλα…»
Πρωταγωνιστής ο Τάκης Σπυριδάκης που μετά από πορεία τριάντα ετών στον κινηματογράφο επανέρχεται ως διεφθαρμένος πρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας.
«Η επιτυχία του, κατά τη γνώμη μου, οφείλεται στο ότι αποτυπώνει απλά και έξυπνα την ατμόσφαιρα της ζοφερής πραγματικότητας που βιώνει αυτή τη στιγμή ο κόσμος», έχει δηλώσει ο ίδιος σε συνέντευξή του.
2. «Τυχαίο; Δεν νομίζω»
Ο Πρωταγωνιστής και σεναριογράφος Θοδωρής Τσεκούρας, κατάφερε να κάνει τον πιο επιτυχημένο στίχο-ατάκα των τελευταίων ετών. Ο ηθοποιός στο διαφημστικό σποτ πιστεύει ότι είναι όλα προμελετημένα και σχεδιασμένα σχεδόν μεταφυσικά ώστε όλοι οι αριθμοί να καταλήγουν σε έναν μαγικό πενταψήφιο.
«Στην Ελλάδα επικρατεί το ποσοτικό. Με βλέπουν και λένε: “Α, ρε τυχεράκια. Έκανες λεφτά”. Ποιος σκέφτεται ότι υπάρχει και το μεράκι;», έχει δηλώσει χαρακτηριστικά ο γνωστός κειμενογράφος σχολιάζοντας τον χώρο της διαφήμισης στην ελληνική πραγματικότητα.
3. «Για την φουκαριάρα την μάνα μου»
Βασισμένος στις ασπρόμαυρες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου με πρωταγωνιστή το Νίκο Ξανθόπουλο, ο Γιάννης Παπαθανάσης κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις.
«Η διαφήμιση αυτή αρέσει στον κόσμο, γιατί όλοι οι παλιοί, η μαμά μου, ο μπαμπάς μου, έβλεπαν αυτές τις ταινίες. Τους άρεσε το μελό και ο πόνος που έβγαζαν», έχει υποστηρίξει ο ίδιος σε συνέντευξή του.
4. «Στην καρδιά μου βάζω μπάρες…»
Κίτσος και Τασούλα, ένας έρωτας που κατάφερε να κερδίσει τους πάντες τη φετινή χρονιά. Η ερμηνεία του Νίκου Ορφανού και της Μαρίας Διακοπαναγιώτου, εξαιρετικές, με το σενάριο να παραπέμπει στην ελληνική επαρχία, συνδυασμένο με χιουμοριστικές ατάκες και ένα τραγούδι-ύμνο.
«Με επέλεξαν ανάμεσα σε δεκάδες άλλους ηθοποιούς που είχαν έρθει στην οντισιόν, αλλά το αποτέλεσμα φαίνεται πως δικαίωσε τελικά όλους τους συντελεστές», δήλωσε σε συνέντευξή του ο καταξιωμένος ηθοποιός, Νίκος Ορφανός που κλείνει είκοσι χρόνια πετυχημένης πορείας στο θέατρο και την τηλεόραση.
http://www.youtube.com/watch?v=M8Pe1_usRMk
5. «Ομορφάντρα μου»
Ο ηθοποιός Μανώλης Μαυροματάκης ή αλλιώς «ομορφάντρας», πουλώντας hot dog έξω από το γήπεδο, κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο ηθοποιός παραδέχτηκε πως οι διαφημίσεις του αποφέρουν αρκετά χρήματα ενώ πρόσθεσε ότι αποφεύγει τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, αφού πιέζεται με τη διαδικασία του να βρεθεί στο στούντιο μιας εκπομπής.
6. «Όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι»
Όλα ξεκίνησαν με πρωταγωνιστή τον Παντελή Δεντάκη και την ατάκα του «ελάτε να οργανωθούμε να κάνουμε μια ληστεία της προκοπής».
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο ηθοποιός δήλωσε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα αλλά παραδέχθηκε ότι «στην αρχή έπαιξα με τη συνείδησή μου το παιχνίδι των τύψεων, στη συνέχεια το είδα ως παραχώρηση και κάπου τα έβαλα και λίγο με τον εαυτό μου».