Η οικογένεια το μόνο «φάρμακο» ενάντια στην ανασφάλεια και την κατάθλιψη της κρίσης

«Σανίδα» σωτηρίας αλλά και πηγή ελπίδας αποτελεί ο θεσμός της οικογένειας την περίοδο της  οικονομικής κρίσης σύμφωνα με έρευνα της Κάπα Research για την εφημερίδα το «Βήμα».


«Σανίδα» σωτηρίας αλλά και πηγή ελπίδας αποτελεί ο θεσμός της οικογένειας την περίοδο της  οικονομικής κρίσης σύμφωνα με έρευνα της Κάπα Research για την εφημερίδα το «Βήμα».

Γονείς βοηθούν τα άνεργα παιδιά τους και το αντίστροφο, συγγενείς μοιράζονται τα έξοδα και οι οικογενειακές σχέσεις ενδυναμώνονται, παρά τη γενική ανασφάλεια που επικρατεί!

Στην ερώτηση τι σημαίνει οικογένεια, η πλειοψηφία και συγκεκριμένα το 75,3% των ερωτηθέντων επέλεξε τη λέξη υποστήριξη/αλληλεγγύη,  το 66, 1% επέλεξε τη λέξη αγάπη, με έλλειψη κατανόησης τη συνδύασε μόλις το 3, 4% , με σύγκρουση το 0,6% .

Οι παλιές συνήθειες επιστρέφουν, ενώ τα προβλήματα όσο παράδοξο και αν ακούγεται φαίνεται πως φέρνουν την οικογένεια και πάλι πιο κοντά!

Με την ανεργία να απειλεί επικίνδυνα τη χώρα, με τους φόρους και τις περικοπές να γίνονται θηλιά για τα νοικοκυριά, γιαγιάδες, παππούδες, αδέλφια και γονείς γίνονται πολλές φορές μια «γροθιά» προκειμένου να μην υπάρξουν σοβαρές  απώλειες .

Και μπορεί οι Έλληνες να βλέπουν πλέον με άλλο μάτι την οικογένεια τους, ωστόσο μόνο για το 2% οι σχέσεις έχουν γίνει πιο εύκολες την περίοδο των μνημονίων. Έντεκα τους 100 λένε πως οι σχέσεις τους έγιναν κατά την διάρκεια της κρίσης πιο ήρεμες, πιο τρυφερές λέει το 13,3% , συγκρουσιακές έγιναν οι σχέσεις για το 15,6% και πιο δύσκολες για το 13,3%!

Στην ίδια έρευνα, το 31,2% βλέπει την έξοδο από την κρίση μετά το 2020, ενώ παντελώς απαισιόδοξο εμφανίζεται το 34%, πιστεύοντας πως η ελληνική οικονομία δεν θα ανακάμψει ΠΟΤΕ!

Στα τάρταρα η ψυχολογία των Ελλήνων:                          

Οι μισοί και παραπάνω Έλληνες και συγκεκριμένα το 58,2% δήλωσαν στην συγκεκριμένη έρευνα πως ένιωσε θλίψη ή μελαγχολία για δύο εβδομάδες συνεχώς τον τελευταίο χρόνο, ενώ οι περισσότεροι (69,9%) χαρακτηρίζουν το νοικοκυριό τους «φτωχό ως μεσαίο».

Τέλος το πιο ανησυχητικό εύρημα της έρευνας είναι πως στη συνείδηση των συμμετεχόντων η Χρυσή Αυγή αναδεικνύεται  ως το κόμμα που βρίσκεται πιο κοντά στους φτωχούς πολίτες (15,5%) μετά το ισοπεδωτικό ποσοστό του «ΚΑΝΕΝΑ»(48,2%)



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!