Λένα Παπαληγούρα – Πάνος Κοκκινόπουλος: Έρωτας μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας
Ο Πάνος Κοκκινόπουλος κάνει πρόβες στο θέατρο «Αγγέλων Βήμα» στο κέντρο της Αθήνας την ώρα που μια ντελικάτη κοπέλα , μπαίνει βιαστικά και κάθεται διακριτικά σε μια άκρη, παρακολουθώντας τον να δίνει οδηγίες. Παρόλο που είναι ντυμένη casual, όσοι έτυχε να βρίσκονται στο θέατρο, την αναγνωρίζουν. Είναι η νεαρή ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα που μας συστήθηκε κινηματογραφικά πριν από αρκετά χρόνια , μέσα από την ταινία «Νύφες» του Παντελή Βούλγαρη και έκτοτε έχει διαγράψει μια σημαντική καριέρα.
Ο Πάνος Κοκκινόπουλος κάνει πρόβες στο θέατρο «Αγγέλων Βήμα» στο κέντρο της Αθήνας την ώρα που μια ντελικάτη κοπέλα , μπαίνει βιαστικά και κάθεται διακριτικά σε μια άκρη, παρακολουθώντας τον να δίνει οδηγίες. Παρόλο που είναι ντυμένη casual, όσοι έτυχε να βρίσκονται στο θέατρο, την αναγνωρίζουν. Είναι η νεαρή ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα που μας συστήθηκε κινηματογραφικά πριν από αρκετά χρόνια , μέσα από την ταινία «Νύφες» του Παντελή Βούλγαρη και έκτοτε έχει διαγράψει μια σημαντική καριέρα.
Ο Πάνος Κοκκινόπουλος κάνει πρόβες στο θέατρο «Αγγέλων Βήμα» στο κέντρο της Αθήνας την ώρα που μια ντελικάτη κοπέλα , μπαίνει βιαστικά και κάθεται διακριτικά σε μια άκρη, παρακολουθώντας τον να δίνει οδηγίες. Παρόλο που είναι ντυμένη casual, όσοι έτυχε να βρίσκονται στο θέατρο, την αναγνωρίζουν. Είναι η νεαρή ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα που μας συστήθηκε κινηματογραφικά πριν από αρκετά χρόνια , μέσα από την ταινία «Νύφες» του Παντελή Βούλγαρη και έκτοτε έχει διαγράψει μια σημαντική καριέρα.
Ο Πάνος Κοκκινόπουλος κάνει πρόβες στο θέατρο «Αγγέλων Βήμα» στο κέντρο της Αθήνας την ώρα που μια ντελικάτη κοπέλα , μπαίνει βιαστικά και κάθεται διακριτικά σε μια άκρη, παρακολουθώντας τον να δίνει οδηγίες. Παρόλο που είναι ντυμένη casual, όσοι έτυχε να βρίσκονται στο θέατρο, την αναγνωρίζουν. Είναι η νεαρή ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα που μας συστήθηκε κινηματογραφικά πριν από αρκετά χρόνια , μέσα από την ταινία «Νύφες» του Παντελή Βούλγαρη και έκτοτε έχει διαγράψει μια σημαντική καριέρα.
Δεν ήταν η μοναδική φορά που η νεαρή ηθοποιός πήγαινε στο θέατρο για να παρακολουθήσει τον μέντορα και αγαπημένο της σκηνοθέτη, Πάνο Κοκκινόπουλο, να σκηνοθετεί την πρώτη του, θεατρική παράσταση. Το πρωτοποριακό έργο «Frozen» είναι ένα ακόμη μεγάλο στοίχημα για τον άνθρωπο που μας έχει χαρίσει σημαντικές τηλεοπτικές στιγμές ,γι΄αυτό και εκείνη δεν θα μπορούσε να λείπει από κοντά του. Πολύ συχνά η κόρη του άλλοτε υπουργού δικαιοσύνης πηγαίνει αθόρυβα και διακριτικά στο θέατρο, για να παρακολουθήσει τις πρόβες και ενίοτε , όταν ο χρόνος της το επιτρέπει, περιμένει μέχρι εκείνος να ολοκληρώσει την δουλειά του, προκειμένου να φύγουν παρέα «Ζουν εδώ και καιρό, μια θυελλώδη σχέση . Η Λένα βρήκε στο πρόσωπο του ώριμου σκηνοθέτη τον πραγματικό έρωτα. Ο Κοκκινόπουλος είναι για εκείνην ο μέντορας που την συμβουλεύει, την προστατεύει αλλάζοντάς της πολλές φορές ακόμη και οπτική στον τρόπο που αντιμετωπίζει πρόσωπα και καταστάσεις ,γι΄αυτό δεν μπορεί να διανοηθεί την ζωή της ,μακριά του», υποστηρίζουν άτομα από το περιβάλλον τους και συνεχίζουν «Υπάρχει μεταξύ τους μια ευδιάκριτη χημεία. Παρόλο που είναι μαζί εδώ και αρκετό καιρό, είναι διακριτικοί όσον αφορά την δημοσιότητα. Αποφεύγουν τις πολλές κοινές εμφανίσεις, προκειμένου να μην δίνουν λαβές στον Τύπο. Οι φωτογράφοι τους πετυχαίνουν σπάνια και μόνο για χάρη της τέχνης , δηλαδή όταν δίνουν μαζί το παρών σε κάποια πρεμιέρα».
Ο Πάνος Κοκκινόπουλος είναι ένας πολύ ιδιαίτερος σκηνοθέτης που κουβαλάει την κουλτούρα της γαλλικής πρωτεύουσας, στην οποία και σπούδασε. Είναι επικοινωνιακός, έχει λέγειν και στην προσωπική επαφή διαθέτει μια ακαταμάχητη γοητεία που τον κάνει περιζήτητο στις γυναίκες και δη στις ηθοποιούς. « Είναι μέντορας με όλη την σημασία της λέξης» αναφέρει για εκείνον το καλλιτεχνικό κύκλωμα. « Δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να κάνει τις κυρίες όχι μόνο να τον προσέξουν αλλά και να τον ερωτευτούν. Διαθέτει μια ισχυρή προσωπικότητα, την σιγουριά της καταξίωσης και την ωριμότητα της ηλικίας που τον καθιστά απόλυτο είδωλο στα μάτια κάθε κυρίας που λατρεύει την τέχνη. Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο γυναίκες ηθοποιοί να χτυπούν την πόρτα του προκειμένου να αποσπάσουν από εκείνον μια συμβουλή πάνω στην δουλειά τους. Φήμες μάλιστα θέλουν γνωστές κυρίες του χώρου να έχουν πέσει κατά καιρούς θύματα της γοητείας του όπως η Κλέλια Ρένεση και η Κατερίνα Παπουτσάκη, χωρίς ποτέ όμως να έχει επιβεβαιωθεί η σχέση τους, τακτική που πάντα ακολουθεί ο γνωστός σκηνοθέτης. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η ηθοποιός Παναγιώτα Βλαντή με την οποία είχε πολύχρονη σχέση κι ως εκ τούτου δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη. «Ήταν ο άνθρωπος που της σημάδεψε την ζωή και την καριέρα της» υποστηρίζουν άνθρωποι του καλλιτεχνικού κυκλώματος και συνεχίζουν: « Η σχέση αυτή απογείωσε την καριέρα της Βλαντή καθώς την ωρίμασε καλλιτεχνικά. Ακόμη και όταν οι δυό τους δεν ήταν πια ζευγάρι, ο Πάνος Κοκκινόπουλος δοκίμαζε τις καλλιτεχνικές αντοχές της μυώντας την σε νέα πράγματα. Την πίστευε και το απέδειξε. Ο ρόλος που της έδωσε στα «Μαύρα Μεσάνυκτα» της άλλαξε εντελώς το προφίλ, εκτοξεύοντας την δημοτικότητά της. Στην σειρά αυτή η Παναγιώτα έγινε η απόλυτη φαντασίωση των αρσενικών».
Η γνωριμία του επιτυχημένου σκηνοθέτη με την Λένα Παπαληγούρα, ενός κοριτσιού καλής οικογενείας (δεν είναι μόνο κόρη του πρώην υπουργού δικαιοσύνης Αναστάσιου Παπαληγούρα αλλά και της Ζαϊρας Ράλλη και επομένως εγγονή του άλλοτε πρωθυπουργού Γιωργίου Ράλλη) έγινε κατά την διάρκεια των γυρισμάτων της τηλεοπτικής σειράς «3ος Νόμος» του Mega, στην οποία εκείνος ήταν σκηνοθέτης και εκείνη συμμετείχε ως ηθοποιός. Μεταξύ τους αναπτύχθηκε μια ιδιαίτερη σχέση.
« Της έδειξε συμπάθεια καθώς διαισθάνθηκε τη μεταξύ τους χημεία » διατείνονται οι γνωρίζοντες και συνεχίζουν: « Και εκείνη όμως έδειξε γοητευμένη. Στην αρχή η σχέση κρατήθηκε σε επίπεδο αμοιβαίου σεβασμού και εκτίμησης. Με το χρόνο άρχισαν να κάνουν περισσότερο παρέα με αποτέλεσμα να έρθουν πιο κοντά οι δυό τους».Η Λένα Παπαληγούρα και ο σκηνοθέτης μεγάλων τηλεοπτικών επιτυχιών όπως «Ο κόκκινος κύκλος», η «10η εντολή» και τα «Μαύρα Μεσάνυχτα», είναι αχώριστοι και –παρόλο που δεν το διατυμπανίζουν-είναι ευτυχισμένοι …
Πηγή: Πρώτο Θέμα