Μαρία Σολωμού κατά Πόπης Διαμαντάκου για Χριστόφορο Παπακαλιάτη: «Με τι ευκολία λέμε τέτοιες βαρύγδουπες ατάκες;»


Το δικό της σχόλιο αναφορικά με το το υποκριτικό ταλέντο του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, έκανε η Μαρία Σολωμού, μιλώντας στην εκπομπή του OPEN, «Πρωινό Σουσου», μετά την κριτική της Πόπης Διαμαντάκου για το Maestro – με μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.

Το σχόλιο της Μαρίας Σολωμού

«Σε τέτοιες δηλώσεις και τέτοιες τοποθετήσεις καλό είναι να μην δίνουμε βάση και να μην δημιουργούμε τηλεοπτικό χρόνο για να ακουστούν. Αυτή είναι η βασική μου άποψη. Ιδανικά, αυτό το θέμα αξίζει να περάσει στο “ντούκου” και να μην ασχοληθεί κανείς. Το γούστο, η αισθητική και οι προτιμήσεις του καθενός είναι θεμιτές.

Θα μου αρκούσε ένα “δεν μου αρέσει εμένα”. Το “είναι ατάλαντος” για έναν άνθρωπο που πραγματικά είναι μαέστρος, που θα σκηνοθετήσει, θα γράψει, θα ντύσει, θα βάλει μουσική, θα κοιτάξει το μοντάζ, θα φροντίσει τους ηθοποιούς περισσότερο από τον εαυτό του, γιατί αυτό είναι το άγχος του – το ξέρω από προσωπική εμπειρία – όλο αυτό, ένας άνθρωπος ατάλαντος δεν μπορεί να το κάνει.

Άρα, τι μας προτείνει η συγκεκριμένη κυρία; Αλλαγή στη βερμούδα; Αυτή την στιγμή πραγματικά είναι εξοργιστικό. Δεν θα μιλήσω για τον Χριστόφορο, γιατί είναι προσωπικός μου φίλος, τον αγαπάω και έχω δει όλη την πορεία του αυτά τα χρόνια. 

Επίσης, να ενημερώσω ότι ο άνθρωπος που έγραψε αυτή τη σειρά, δεν την έκανε στο πόδι, με ευκολία… Από το 2010 την γράφει και προσπαθεί για αυτή. Τι εννοεί ατάλαντος; Με τι ευκολία λέμε τέτοιες βαρύγδουπες ατάκες;», είπε η Μαρία Σολωμού.

Η ανάρτηση της Πόπης Διαμαντάκου

«Ο εραστής με τη… βερμούδα

Έχτισε χαρακτήρες, βρήκε τους καλύτερους να τους ερμηνεύσουν από την Ανδριολάτου, που μας πρωτοσύστησε μέχρι την Χάρις Αλεξίου, ευχάριστη έκπληξη, τον Τσορτέκη σε έναν απο τους αγριότερους ρόλους στην ελληνική τηλεόραση, αλλά ήταν εξαιρετικός, την Καβογιάννη, την Γουλιώτη, τον Μουρατίδη, τον Κώστα Μπερικόπουλο, πολύ πολύ ανθρώπινα “ελαττωματικό” αστυνόμο Κουβά, όλοι πολύ καλοί και μαγευτικά τοπία και μοντάζ και μουσικές και ατμοσφαιρικό ήταν και σασπένς είχε, όλα πολύ καλά για το Maestro, αλλά είχε ένα μεγάλο ελάττωμα, το ίδιο που έχουν όλα τα Παπακαλιάτεια έργα και δεν μπορούν στ’ αλήθεια να απογειωθούν. Θα μπορούσαν. Θα μπορούσε να του συγχωρεθεί ακόμη και το διδακτικό ύφος που έχει μονίμως στα κοινωνικά θέματα γιατί τολμάει έστω και τα θίγει.

Όμως επιμένει να κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο ο ίδιος ο Χριστόφορος, αλλά ως ηθοποιός είναι ατάλαντος. Όλα τα καλά έχει και πολλά μπορεί να κάνει, τον ηθοποιό όμως όχι. Και επειδή διαλέγει τους καλύτερους, δίπλα τους δείχνει ακόμη χειρότερος. Είναι τόσο κρίμα!!! Ενώ απόλαυσα τη σειρά, τέλεια για χάζι τις βροχερές ημέρες, μου ήταν αφόρητες οι σκηνές που εμφανιζόταν. Ειδικά με τις βερμούδες… και να υποδύεται και τον εραστή. Ο εραστής με τη βερμούδα – βολική στη ζέστη, αλλά δεν του πάει, πως να το κάνουμε… Τι να πω!!! Ο ίδιος που φρόντισε τόσο την αισθητική των πλάνων, χώροι, δρόμοι, φύση, πρόσωπα, χρώματα, όλα τέλεια, να μην μπορεί να αντιληφθεί το λάθος του…».

διαβάστε περισσότερα



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!