Νέα προκληση με διαφήμιση που μας επιστρέφει στη δραχμή
Η Γερμανία συνεχίζει τη δυσφήμιση της Ελλάδας, αυτή τη φορά μέσω διαφημιστικής καμπάνιας που μας επιστρέφει στη δραχμή!
Η Γερμανία συνεχίζει τη δυσφήμιση της Ελλάδας, αυτή τη φορά μέσω διαφημιστικής καμπάνιας που μας επιστρέφει στη δραχμή!
Η Γερμανία συνεχίζει τη δυσφήμιση της Ελλάδας, αυτή τη φορά μέσω διαφημιστικής καμπάνιας που μας επιστρέφει στη δραχμή!
Η Γερμανία συνεχίζει τη δυσφήμιση της Ελλάδας, αυτή τη φορά μέσω διαφημιστικής καμπάνιας που μας επιστρέφει στη δραχμή!
Ο διεθνής τύπος έχει ξεσαλώσει να μας ρίχνει λάσπη τους τελευταίους μήνες και φαίνεται πως το κλίμα αυτό μεταφέρεται πια και στις ιδιωτικές εταιρίες, οι οποίες δημιουργούν νέες διαφημιστικές καμπάνιες με δυσφημιστικό χαρακτήρα για την Ελλάδα.
Τελευταίο και περίτρανο παράδειγμα είναι το διαφημιστικό flyer της εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή και προσκαλεί προς ενοικίαση αυτοκινήτου με τη φράση “Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Κάμπριο αυτοκίνητο από 26.900 δραχμές την ημέρα”, δίπλα ακριβώς από τη φωτογραφία του διαφημιζόμενου αυτοκινήτου.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση δημοσιεύθηκε σε ολοσέλιδο της εφημερίδας Die Welt ενώ φιγουράρει σε περίοπτη θέση και στην ιστοσελίδα της εταιρίας στο διαδίκτυο.
Η Ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο απάντησε στο δημοσίευμα, υποστηρίζοντας πως μάλλον η εταιρία Sixt έχει παρανοήσει, αφού η Ελλάδα συνεχίζει να έχει ως επίσημο νόμισμα το ευρώ και οι κάτοικοί της σίγουρα θα προτιμήσουν μια εταιρία ενοικιάσεων που θα έχει πολύ καλύτερες και οικονομικότερες τιμές στο νόμισμά τους, σε σχέση με την προαναφερθείσα εταιρία.
Τα σχόλια δικά σας…