Ο πολέμος του …ρετούς στα εξώφυλλα !!
Είναι εδώ και λίγο καιρό που βλέπουμε φωτογραφίες διάσημων Ελληνίδων να περιφέρονται στο διαδίκτυο, με διαφορετικές κάθε φορά αναλογίες. Αλλού η κοιλιά είναι επίπεδη, οι γλουτοί σμιλεμένοι και αλλού η κυτταρίτιδα έχει κυριεύσει τα πάντα, σαν επιδημία. Τι συμβαίνει με τις ειδήσεις, τις εικόνες και τις ζωές γνωστών ανθρώπων; Ποια εικόνα είναι αληθινή και ποια όχι;
Είναι εδώ και λίγο καιρό που βλέπουμε φωτογραφίες διάσημων Ελληνίδων να περιφέρονται στο διαδίκτυο, με διαφορετικές κάθε φορά αναλογίες. Αλλού η κοιλιά είναι επίπεδη, οι γλουτοί σμιλεμένοι και αλλού η κυτταρίτιδα έχει κυριεύσει τα πάντα, σαν επιδημία. Τι συμβαίνει με τις ειδήσεις, τις εικόνες και τις ζωές γνωστών ανθρώπων; Ποια εικόνα είναι αληθινή και ποια όχι;
Είναι εδώ και λίγο καιρό που βλέπουμε φωτογραφίες διάσημων Ελληνίδων να περιφέρονται στο διαδίκτυο, με διαφορετικές κάθε φορά αναλογίες. Αλλού η κοιλιά είναι επίπεδη, οι γλουτοί σμιλεμένοι και αλλού η κυτταρίτιδα έχει κυριεύσει τα πάντα, σαν επιδημία. Τι συμβαίνει με τις ειδήσεις, τις εικόνες και τις ζωές γνωστών ανθρώπων; Ποια εικόνα είναι αληθινή και ποια όχι;
Είναι εδώ και λίγο καιρό που βλέπουμε φωτογραφίες διάσημων Ελληνίδων να περιφέρονται στο διαδίκτυο, με διαφορετικές κάθε φορά αναλογίες. Αλλού η κοιλιά είναι επίπεδη, οι γλουτοί σμιλεμένοι και αλλού η κυτταρίτιδα έχει κυριεύσει τα πάντα, σαν επιδημία. Τι συμβαίνει με τις ειδήσεις, τις εικόνες και τις ζωές γνωστών ανθρώπων; Ποια εικόνα είναι αληθινή και ποια όχι;
Καταρχάς, δεν είναι νέα μέθοδος το Photoshop. Είναι βελτιωμένη, αλλά δεν είναι καινούργια τακτική. Τα περιοδικά, από τότε που εφευρέθηκαν, έκαναν παρεμβάσεις στα εξώφυλλά τους. Οι επεμβάσεις γίνονταν με το χέρι, ζωγραφίζοντας σχεδόν το εξώφυλλο. Τα χείλη γίνονταν πιο κόκκινα, το ίδιο και τα μάγουλα, τα μαλλιά πιο φωτεινά και γενικά χρησιμοποιούσαν όποιο μέσο και τρόπο διέθεταν, για να κάνουν το εξώφυλλο ελκυστικό στον αγοραστή.
Σήμερα, αν και πέρασαν πολλές δεκαετίες, τίποτε δεν έχει αλλάξει. Μόνο η τεχνολογία. Το όνειρο πούλησαν, κάτι σαν το happy end σε ένα παραμύθι, άσχετα που κάθε εβδομάδα ή μήνα το παραμύθι ανανεώνεται.
Σήμερα όμως οι εποχές είναι σκληρές, ο κόσμος αποδεκατισμένος και η οργή περισσεύει. Και μέσα στα χαλάσματα στέκονται τα λουστραρισμένα περιοδικά με εικόνες και λαμπερούς ανθρώπους σαν να ζούμε στην Ζυρίχη. Και όμως για άλλη μια φορά, ούτε αυτό συνέβη πρώτη φορά. Στη δεκαετία του 50 και στις αρχές του 60, όταν στην Ελλάδα σπάνια περίσσευε δεύτερο πιάτο φαγητού, η Αλίκη πήγαινε στο ιδιωτικό κολέγιο της Φιλοθέης με τον σοφέρ της.
O σκοπός, είναι να βάλεις το χέρι σου στην τσέπη, να αγοράσεις το περιοδικό και να μπορείς να γελάσεις, να θυμώσεις, να θαυμάσεις ή να βρίσεις με την ησυχία σου.