ΟΛΜΕ για δηλώσεις Μητσοτάκη περί αξιολόγησης: Προκλητική και απαράδεκτη επίθεση στον κλάδο των εκπαιδευτικών


Στις δηλώσεις του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, περί αξιολόγησης κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Παιδείας, απάντησε η ΟΛΜΕ, τονίζοντας ότι «στο δημόσιο σχολείο έχουν θέση όσοι και όσες το στηρίζουν καθημερινά, με αυταπάρνηση, παρά τις δυσκολίες και τις ελλείψεις – και αυτοί/ες είναι οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι/ες είναι μακράν ο πιο προσοντούχος κλάδος της χώρας και προσλαμβάνονται με απόλυτη αξιοκρατία και όχι με κριτήρια κοινωνικών φρονημάτων».

Η ΟΛΜΕ θεωρεί ότι η κυβέρνηση προτάσσει προσχηματικά την αξιολόγηση, επιχειρώντας να την παρουσιάσει ως ουδέτερο και βελτιωτικό εργαλείο. «Όμως, είναι ξεκάθαρο πως πρόκειται για ένα μηχανισμό επιβολής, βίας και ελέγχου, που στόχο έχει την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, την όξυνση των ανισοτήτων και την προώθηση της εμπορευματοποίησης και της ιδιωτικοποίησης της Παιδείας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση.

«Είναι προφανές ότι ο στόχος της αξιολόγησης δεν είναι η βελτίωση της δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά η μετακύλιση των τεράστιων ευθυνών της κυβέρνησης για τα οξυμένα προβλήματα των σχολείων στις πλάτες της εκπαιδευτικής κοινότητας και η ‘αποδέσμευση’ του κράτους από την συνταγματική επιταγή για παροχή δημόσιας δωρεάν Παιδείας, προκειμένου να προωθηθούν περαιτέρω οι ιδιωτικοποιήσεις. Για αυτό η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει την απαράδεκτη υποχρηματοδότηση της Παιδείας, παρά την ‘ανάπτυξη’ και τα υπερπλεονάσματα που ευαγγελίζεται, και αρνείται να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα», προστίθεται.

Η ΟΛΜΕ στην ανακοίνωσή της κάνει λόγο, μεταξύ άλλων, για μεγάλο αριθμό αναπληρωτών καθηγητών που καλύπτουν πάγιες εκπαιδευτικές ανάγκες, για σοβαρά προβλήματα υποδομών στα σχολεία -αναφέροντας ότι για περίπου 5% των σχολικών μονάδων προβλέπεται η ένταξη σε προγράμματα κτιριακής αναβάθμισης, για πολυπληθή τμήματα λόγω της αύξησης του αριθμού μαθητών/τριών ανά τμήμα και των συγχωνεύσεων και για εγκατάλειψη της Ειδικής Αγωγής.

«Αν ενδιαφέρεται ο κ. Μητσοτάκης για την βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, των σχολείων και των εκπαιδευτικών, τον πληροφορούμε ότι η ΟΛΜΕ έχει προτάσεις για όλα τα φλέγοντα προβλήματα, αλλά τα τελευταία χρόνια οι υπουργοί Παιδείας απαξιούν ακόμη και να συναντήσουν τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες», καταλήγει η ΟΛΜΕ στην ανακοίνωσή της.

διαβάστε περισσότερα



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!