Προαστιακός: Καρέ καρέ η δράση του ελεγκτή που «τσεπώνει» χρήματα από επιβάτες – Η απάντηση της Hellenic Train
Ένα αδιανόητο περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης στον Προαστιακό, όπου ελεγκτής φέρεται να… «τσεπώνει» χρήματα από επιβάτες, όπως μπορείτε να δείτε σε βίντεο ντοκουμέντο που είδε το φως της δημοσιότητας και αποτυπώνεται καρέ καρέ η δράση του.
Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, πρόκειται για έναν ελεγκτή εισιτηρίων, ο οποίος «δρούσε» στον Προαστιακό, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Χαλκίδα. Ο υπάλληλος πλησίαζε επιβάτες, κυρίως μετανάστες, και τους ζητούσε το εισιτήριό τους. Εφόσον εκείνοι δεν είχαν, ο ίδιος ήταν υποχρεωμένος να τους «κόψει» ένα, λαμβάνοντας το σχετικό αντίτιμο. Ωστόσο ο εργαζόμενος λάμβανε τα χρήματα, δίχως όμως να τους δίνει το εισιτήριο.
Τις κινήσεις του ελεγκτή αντιλήφθηκαν άλλοι επιβάτες του Προαστιακού, με αποτέλεσμα ένας από αυτούς να τον καταγράψει με την κάμερα του κινητού του.
Η απάντηση της Hellenic Train
Ανακοίνωση για το παραπάνω περιστατικό εξέδωσε η Hellenic Train, η οποία αναφέρει χαρακτηριστικά πως:
«Σχετικά με το υλικό βίντεο στο οποίο καταγράφεται συνοδός του Προαστιακού σιδηρόδρομου, να λαμβάνει από τουλάχιστον έναν επιβάτη χρηματικό ποσό, εν αγνοία της εταιρείας μας, επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα.
Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα και αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της Hellenic Train και δεν αντανακλά τη δέσμευση των ανθρώπων μας να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους επιβάτες μας για τη δυσάρεστη αυτή εμπειρία.
Ταυτόχρονα, από τη δική μας πλευρά, διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού, έχουμε θέσει τον συνοδό σε διαθεσιμότητα, ενώ έχουμε ενεργοποιήσει εντατικούς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου.
Σε ό,τι αφορά στις αναφορές, που κάνουν λόγο για προηγούμενους πειθαρχικούς ελέγχους του συγκεκριμένου εργαζομένου, η εταιρεία διευκρινίζει ότι οι έλεγχοι αυτοί πραγματοποιήθηκαν σε προγενέστερο χρόνο, υπό το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Αυτό ωστόσο δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το γεγονός. Στόχος μας παραμένει η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της ακεραιότητας της εταιρείας μας, έχοντας πάντα τον επιβάτη στο επίκεντρο των ενεργειών μας».