Ριάλιτι με τα σπίτια Ελλήνων που βγαίνουν στο σφυρί!
Ελληνικό κυνήγι σπιτιών λέγεται το ριάλιτι που προβάλλεται σχεδόν σε όλο τον κόσμο. Η ιδέα… απλή. Λόγω κρίσης είναι χιλιάδες τα ακίνητα στην Ελλάδα που πωλούνται “κοψοχρονιά” και έτσι το σόου παρουσιάζει αγοραστές να κάνουν αυτοψία και να παζαρεύουν περιουσίες στην Ελλάδα.
Ελληνικό κυνήγι σπιτιών λέγεται το ριάλιτι που προβάλλεται σχεδόν σε όλο τον κόσμο. Η ιδέα… απλή. Λόγω κρίσης είναι χιλιάδες τα ακίνητα στην Ελλάδα που πωλούνται “κοψοχρονιά” και έτσι το σόου παρουσιάζει αγοραστές να κάνουν αυτοψία και να παζαρεύουν περιουσίες στην Ελλάδα.
Ελληνικό κυνήγι σπιτιών λέγεται το ριάλιτι που προβάλλεται σχεδόν σε όλο τον κόσμο. Η ιδέα… απλή. Λόγω κρίσης είναι χιλιάδες τα ακίνητα στην Ελλάδα που πωλούνται “κοψοχρονιά” και έτσι το σόου παρουσιάζει αγοραστές να κάνουν αυτοψία και να παζαρεύουν περιουσίες στην Ελλάδα.
Ελληνικό κυνήγι σπιτιών λέγεται το ριάλιτι που προβάλλεται σχεδόν σε όλο τον κόσμο. Η ιδέα… απλή. Λόγω κρίσης είναι χιλιάδες τα ακίνητα στην Ελλάδα που πωλούνται “κοψοχρονιά” και έτσι το σόου παρουσιάζει αγοραστές να κάνουν αυτοψία και να παζαρεύουν περιουσίες στην Ελλάδα.
Η ιδέα ανήκει στον ομογενή από τον Καναδά Τζορτζ Στρουμπούλη. Το ριάλιτι προβάλλεται από ελληνικό κανάλι που εκπέμπει στο εξωτερικό. Το πρόγραμμα είναι στα αγγλικά με ελληνικούς υπότιτλους, αλλά δεν εκπέμπεται στην Ελλάδα.Πλούσιοι απ’ όλο τον κόσμο αναζητούν ευκαιρίες στην Ελλάδα της κρίσης. Υπερπολυτελή σπίτια και εξοχικά που πωλούνται σε πολύ χαμηλές τιμές. Τα στοιχεία της εκπομπής μιλούν για μείωση ως και 40% σε σχέση με το 2008 και αναμένεται να πέσουν κι άλλο.
Στα γυρίσματα του ριάλιτι οι συντελεστές της εκπομπής είχαν μπλουζάκια που έγραφαν “η Ελλάδα δεν είναι για πούλημα, τα ακίνητα όμως είναι”. Πολλοί από τους υποψήφιους αγοραστές που παίρνουν μέρος στο ριάλιτι είναι ελληνικής καταγωγής και αναζητούν ένα σπίτι κοντά στον τόπο καταγωγής τους.
Ο κ.Στρουμπούλης λέει πάντως πως το ριάλιτι είναι και μια ευκαιρία προβολής της χώρας στο εξωτερικό.