Σχολικές αποτυχίες
Το Υπουργείο Παιδείας σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το λησμονημένο σύστημα των εξετάσεων στην Γ’ και ΣΤ’ Δημοτικού.
Το Υπουργείο Παιδείας σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το λησμονημένο σύστημα των εξετάσεων στην Γ’ και ΣΤ’ Δημοτικού.
Το Υπουργείο Παιδείας σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το λησμονημένο σύστημα των εξετάσεων στην Γ’ και ΣΤ’ Δημοτικού.
Το Υπουργείο Παιδείας σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το λησμονημένο σύστημα των εξετάσεων στην Γ’ και ΣΤ’ Δημοτικού.
Λόγος καίριος για την επαναφορά, τα μαθησιακά κενά που ενοχοποιούνται για την μετέπειτα αποτυχία σε Γυμνάσιο και Λύκειο.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, περίπου 40.000 μαθητές εγκαταλείπουν το σχολείο και χάνονται σε άγνωστες κοινωνικές διαδρομές, που δεν μπορούν να εντοπίσουν οι επίσημες στατιστικές. Οι υπόλοιποι είναι όσοι κάθε χρόνο “κόβονται” και βρίσκονται με το ένα πόδι έξω από το σχολείο, αναγκασμένοι να επαναλάβουν την τάξη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, εάν τα καταφέρουν, υπάρχει πιθανότητα να συνεχίσουν το σχολείο, ενώ όσοι απορρίπτονται για δεύτερη φορά, δεν προσπαθούν εκ νέου.
Ωστόσο, ο σχεδιασμός του υπουργείου φαίνεται πως προσκρούει στη χρηματοδότηση. Τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας έχουν σταματήσει, επειδή έχει κλείσει η στρόφιγγα των κοινοτικών πόρων.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα που επικαλείται πηγές, αναζητείται διέξοδος μέσω του ΕΣΠΑ, καθώς “η αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και η συγκράτηση της μαθητικής διαρροής είναι μεταξύ των βασικών προϋποθέσεων για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής”.
Επιτροπή υπό τον καθηγητή Παιδαγωγικής, Ηλία Ματσαγγούρα, έχει αναλάβει να καταρτίσει το πλαίσιο της αξιολόγησης δασκάλων και καθηγητών και το σχετικό προεδρικό διάταγμα αναμένεται να εκδοθεί προς το τέλος του χρόνου, με στόχο να εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά.
Πληροφορίες: newsit.gr, Ελεύθερος Τύπος