Στο μεγαλείο της η Έκθεση που μάγεψε με τα Ελληνικά προϊόντα του Αμαρίου

Ένα εγχείρημα που αναμένεται να επανεκκινήσει την περιοχή, είναι μια συλλογική προσπάθεια όλων των επιχειρήσεων που εντάσσονται στο Αμάρι και είναι η δημιουργία ενός δικτύου.


Σκοπός της συμμετοχής στην έκθεση με ονομασία 2η Κρήτη – Μεγάλη Συνάντηση είναι η ανάδειξη, η ενημέρωση αλλά κυρίως η προβολή του περιοχής του  Αμαρίου καθώς και η προώθηση της νέας μας καμπάνιας « ΑΜΑΡΙ »  η οποία έχει ως θέμα της την δικτύωση.

Το πιο πρόσφατο εγχείρημα που αναμένεται να επανεκκινήσει την περιοχή, είναι μια συλλογική προσπάθεια όλων των επιχειρήσεων που εντάσσονται στο Αμάρι και είναι η δημιουργία ενός δικτύου.

3

Σκοπός του δικτύου αυτού, είναι η αεροφόρος ανάπτυξη της Περιοχής Αμαρίου μέσω της υποστήριξης της δικτύωσης και συσπείρωσης των επιχειρήσεων του τόπου, που δραστηριοποιούνται στο χώρο μεταποίησης τοπικών εδώδιμων προϊόντων, τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα εμπορίας τροφίμων και τέλος τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας και εστίασης.

Δείτε ένα βίντεο που έπαιξε η τηλεόραση της Κρήτης

2

Το βασικότερο μέλημα του δικτύου  είναι η δημιουργία μιας εικόνας για το Αμάρι  η οποία θα αναδεικνύει μέσα από όρους ποιότητας τα τοπικά προϊόντα και τις υπηρεσίες, καθώς και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας των εμπλεκομένων επιχειρήσεων, μέσα από την ανάπτυξη της εξωστρέφειάς τους, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον και στην πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής.

4
Την τελευταία 5-ετία έχουν δημιουργηθεί στην περιοχή αξιόλογες τουριστικές υποδομές καταλυμάτων από την τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και από ιδιώτες με σκοπό την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

Υλοποιείται ένα πεδίο συνεργασίας και δικτύωσης των επιχειρηματιών της εν λόγω περιοχής, έτσι ώστε να γίνει μια συλλογική προσπάθεια προώθησης και ανάπτυξης του Αμαρίου και του τουρισμού της περιοχής ( ενδεικτικά αναφέρεται η απασχόληση των γυναικών του τόπου σε ομάδες και να προωθούνται και εμπορικά παραδοσιακά εδέσματα και λαογραφικές δημιουργίες). Στόχος της καμπάνιας μας «ΑΜΑΡΙ»είναι η διαφήμιση της περιοχής στο ευρύτερο κοινό και η ανάδειξη της Αμαριώτικής φιλοξενίας που αποτελεί ένα απο τα πιο ισχυρά κίνητρα για να επισκεφτεί κάποιος το Αμάρι.

1

Μία από τις εκπροσώπους του δικτύου Γεωργία Ανδρώνη με τον Αλέξη Γεωργούλη που επισκέφτηκε την Έκθεση. 

Η συμμετοχή μας στην έκθεση αυτή γίνεται για : Με μοναδική πρωτοβουλία η ομάδα του Δικτύου επιχειρήσεων Αμαρίου.

 

8

Στόχος τους  είναι οι σωστές και χρήσιμες δημόσιες σχέσεις όχι μόνο σε επίπεδο φιλοξενίας αλλά και σε επιχειρηματικό επίπεδο, όπως επικείμενες συμφωνίες με τουριστικά γραφεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία, αγοραστές, προμηθευτές κ.α.

 

 



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ!